- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.

- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.

- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.

- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.

sobota, 23. december 2017

23. Božič siromakov v nekaj točkah
Rapsodija meditacije: iz polvere in nevere v Spoznanje in Odrešenje


23.12.17, sob.

Kdo je večji siromak, na ta sveti Božič? So to brezverni ljudje? So to najbrž pol-verni? Je to nemočno Dete v jaslicah, ki Mu bo usojeno biti na križ pribito? Ali pa so to odrešene duše, ki - v materialnem svetu čarovnice iluzije in bratov kajnov - ne morejo prave vere svojim so-dušam na Zemlji dati? Ker so te duše tako globoko v brezno materialnosti potegnjene?

1. Bil sem naučen, 'da bo na koncu vse dobro', da Gospod Bog tistim, ki Ga Ljubijo, odpira Pot in celo materialne stvari ureja, kadar je kriza. To sem tudi v kakem psalmu našel in v vsaj še dveh drugih verah, ki sem se ju resno lotil, preden se je Oče lotil mene.

Z leti pa sem spoznal, da to ne drži povsem. Ne drži s stališča tistih duš, ki še ne zaznavajo duhovnega sveta, zatorej ne morejo slišati in videti Gospoda, ki je Kristus. Zato tudi niso Odrešeni. Takšne duše še vedno 'padajo na pravljice', kako jim bo Gospod uredil stvari tudi na Zemlji. Vendar Gospod uredi samo nekaj osnovnih stvari, vsakdanji kruh na primer. Vse ostalo pa brezverni bolje urejajo, kajti oni vedo, da je za vsak rezultat treba trdo delati. Kajti resnica sveta in Boga na Zemlji je: tisti živijo malo dlje in bolje, ki so brihtnejši, zvitejši in močnejši. In kdor je res močan v svoji trenutni nameri, dela prav take čudeže kot apostoli in kot Mojzes pred faraonom. Zgodovina človeštva in današnjih dni nam nepristransko poroča, da globoko vernim ni prav nič bolje na tej Zemlji kot nevernim - največkrat jim je še veliko slabše. Kajti Gospod dovoli, da demonski voditelji uničujejo cele narode, generacije za generacijami otrok - in vse spreminjajo v demonstvo in smrt. Kaj je lahko dobrega v tem, da je bilo samo v tem letu po svetu ubitih okoli 100.000 kristjanov, pa najbrž še več muslimanov, in da njih otrok ne bodo vzgajali dedki in očetje in babice, ampak demonski vzgojitelji? Enako se dogaja tudi pri nas, v še hujši obliki, že 70 let.

Na Gospoda se torej ne gre kaj dosti zanašati, kar se tiče zemeljskega življenja. To očitno vedo vsi pol-verni kristjani, ki raje več delajo in švercajo in prešuštvujejo, pa malo manj na Gospoda mislijo. Ker jim nekako ne diši, da bi umirali v mukah, kot mnogi Gospodovi veliki svetniki-svetnice, ki so umirali-e pri 24, 31 ali 33 letih. Kajti poskrbeti morajo za otroke, da bodo lahko vsaj oni spoznali Boga. Toliko o življenju telesa.

2. V tak mračen svet se je že takrat rodil Jezus Odrešenik. Judje so mislili, da ima kakšne supermarket-Božje moči, ker so že Elijo narobe doumeli. Ko pa so videli, da je Jezus izvajal le neke minorne minljive čudeže s siromaki po cestah, ni pa hotel voditi ljudstva kot kralj in kot revolucionar, so Ga prodali, pretepli in nabili na križ: Jezus, Dete iz hleva, je postal običajni kriminalec, ubit na najsramotnejši način v rimskem imperiju: s križanjem. Vmes pa 'ni imel mesta, kamor bo glavo položil'. Vsemogočni večni Bog? Seveda se Judje še danes smejijo takemu Bogu. Kristjani pa raje sami zase poskrbimo na Zemlji, ker na Boga se ni kaj dosti za zanašati: če ne boš sam v trgovini pred Božičem 'švical' s polnim vozičkom, boš pač lačen, Vsemogočni gor ali dol. No, kruha bo že dal.

3. In razmišljajoči človek spozna, kar celo najvišji duhovniki Cerkve največkrat ne: ni Bog kar sam zažgal grmade z nebes, ampak je to storil Elija, njegova volja, njegova strahotna magična namera je to storila, pa tudi takoj zatem pobila stotine lažnih duhovnikov. No, to zadnje je naredila njegova roka, ki se je morala pri tem dobro utruditi. Da je deloval Elija, ne le Bog, je jasno zapisal tudi Sirah:

Tedaj je vstal prerok Elija kakor ogenj in NJEGOVA beseda je bila kakor goreča peč. ON je spravil nadnje lakoto in S SVOJO GOREČNOSTJO zmanjšal njih število. Z Gospodovo besedo je zaprl nebo in storil, da je trikrat padel ogenj z neba.

Kako torej deluje Gospod? Sam dostikrat ne zmore kaj dosti, samo skozi našo zagnanost je kaj storjenega. Sicer je res naredil vesolje in Zemljo, ne more pa barabi dati resnice na jezik in dobrih del v roke. Tudi na travniku ne more solate narediti, za Svoje kristjane. Zato protestanti trdo delajo, da kaj imajo - a enako je z neverniki. Zato si muslimani lastnoročno izborijo ozemlja in ugrabijo ženske. Zato kristjani ustanavljajo ekonomske inštitute. In zato so krščanske vojske same udarile po islamskih, in jih mlele v prah: da so lahko rešili  svoje otroke. In zato mora kmet sam orati in garati, da kaj pridela. Iz zraka ni nič, še Elija je moral svojo voljo uporabiti v tistem duelu pri OK koralu. In šele ko mi trdo garamo, ko postanemo bedni 'karmiji', šele takrat nam pomaga Bog, če smo pošteni v srcih. A ENAKO STORI TUDI NEVERNIM. Tlele torej nekaj hudo manjka.

V čem je torej poanta Boga in vsa ta slava in vera?
Do sedaj je še nismo odkrili,
do sedaj smo še vedno enaki živalim in nevernikom.  

Eksperiment

4. Odrešenik sveta je torej precej beden, gledano z zemeljskega stališča. In s tega stališča Ga vidijo tudi vsi, ki še nimajo transcendentnega uma, zavesti, ki še niso preklopili na Božji svet. Zato Ga pač le s težavo sledijo. A bedni niso le oni: bedni so tudi tisti, ki so po Milosti in lastnemu pred-garanju na Poti končno srečali Gospoda in bili Rešeni. Ko je ta ničvrednež jona tako srečal Gospoda, je vzbrstel v Novo življenje, a sčasoma to postaja tudi trnovo v srcu, kot je povedala naša lidija. Kajti: le kako boš srečen v Bogu, ko pa te Sreče ni moč darovati še drugim? Kajti med Ljubečim služenjem Gospodu in med običajno vero je BREZMEJEN PREPAD. Še dobro, da se Cerkveni voditelji tega prepada ne zavedajo kaj dosti, sicer bi povsem omagali.

In ta jona od niča, je naredil 'eksperiment': začel se je žalostiti nad takim Bogom, ki je tako NEMOČEN pred silo sveta, četudi ga je On sam ustvaril. A nekaj mu je iz vajeti ušlo, in ljudje smo vse bolj demonski in brezverni. In ta človek od niča je napisal svojo predsmrtno pesem. Takole se je glasila, v solzah:

Zakaj Gospod,
Rešil si tega brezveznjaka,
če dober
le za tega Si bedaka?

V budizmu poznajo t-i. bodhisatve. To so utelešena ali neutelešena bitja in ljudje, ki so izvedli neprelomljivo prisego,

da ne bodo stopili v Odrešenje,
preden ne bo pred njimi Odrešena zadnja duša na Zemlji.

In pisca zgornjega stiha je zagrabila odločnost, da ZAVRŽE svoje Odrešenje, če tudi drugim ljudem ne more dati tega Zdravila. Le kaj mi bo Odrešenje in sladkosti pri Gospodu, če tudi drugi tega ne morejo biti deležni? Kaj mi mar žreti dobrote, če so drugi lačni, ubiti?? Ne maram! Ne maram! Kje je torej ta vsemogočna sila Gospodova, da bi zlomila urok Zemlje in bi jim Tvoj sluga lahko v srca vlil nekaj kapljic Tvoje Milosti? Moram biti čarovnik Mojzes, čarovnik Elija, ki sta imela enormno moč namere? Od kod naj mi to? Nekaj je imam, a nisem Elija ne Mojzes ne Pavel. Torej, Jezus, TI moraš malo več pokazati, kajti rezultati sveta gredo proti ničli, in že kmalu Boš v minusu. Zakaj Te moramo mi reševati?

S tem odnosom je ta jona padel v svet tistih, ki bi radi verovali, pa ne morejo. Se želijo prikloniti pred razpelom, pa zaradi zamere nočejo. Želijo Boga, pa Mu ne zaupajo. Takrat dušo ogrne nekakšna meglica, in tesnoba sveta spet dobi njen pritisk na prsi človeka. In spomnil se je, da je tako živel nekoč, dolgo tega nazaj. In spoznal, kako živijo ljudje, vsi ljudje. To je obupno stanje! Ko poanaliziramo to stanje, pridemo do diagnoze, da je globoko v človeku nekakšna ZAMERA do Boga. Zaradi te zamere je trdovraten, in kljub želji, ni sposoben Gospoda Ljubiti, ker Gospod se na Zemlji kaže kot oddaljeni, asocialni in celo janzenistični Alah.

Finale

5. In je ta bednež jona zanalašč vztrajal nekaj ur v tej trdovratnosti, ter lezel v grozo spoznanja, kako ljudje pravzaprav živijo ves čas. Da bi vsaj malo zatrli to tesnobnost sveta v prsih, se začno ukvarjati z brezzveznimi početji: glancajo avto preden ga dajo v ogrevano garažo, nakupujejo brezvezno tehniko in lepe drobnjarije, lutajo v mesto, da bi koga srečali, gledajo v praznino ekranov in telefončkov, ter za Božič in Veliko noč bašejo želodce z grehom. Duše pa so jim bol.

In je ta eksperimentator napel vsa čutila, tudi tisto od srca, ter zaznaval vse: sebe, svet in tudi Gospoda. Kaj namreč počne ta čas On, ki je vsemogočen, in je Odrešenik? In zaslišal je nenehen šepet:

Ljubi Me.
Ljubi Me, sin Moj.

Ko se tega zdaj spominja, joka, a takrat je bil trdovraten in ker je bilo srce v eksperimentalni zameri - ni jokal. In ni hotel Ljubiti Gospoda. Zato je prišla sveta duša Gospodova iz nebes, in ljubeče rekla:

Ljubi Gospoda, ljubi moj,
in dal ti bo odgovor.

A tudi to ni pomagalo, saj je spoznanje nemočnega Gospoda bilo pretežko za ta eksperiment. Potem pa je bilo treba iti v avto in na pomoč ljudem, in ker je ta osebek imel navado med vožnjo ljubeče prepevati Gospodovo sveto Ime, je začel peti, ne da bi se tega zavedal. Ne da bi se zavedal, je začel Ljubiti Gospoda, kot vedno poprej. In v treh minutah je tesnoba sveta izginila, in je svet zasijal v svojih enkratnih barvah, in se je duša napolnila z bleščečo Lučjo, in je veselje prišlo in so bili vsi odgovori v srcu:

Ljubi Gospoda, to je vse.
To je Božič, to je Cerkev, to je vera, to je Velika noč:
Ljubi Gospoda, ne glede na vse zemeljske zaplete.

Zakaj Ga ne moremo Ljubiti? Ker je v nas neka zavedna ali nezavedna ZAMERA. To smo lahko tudi podedovali. Zaradi te zamere potem kljubovalno grešimo. A karkoli delamo v tem stanju, delamo proti sebi, in mi to tudi dobro vemo. Vsi v dušah vemo, da je naša edina naloga z Ljubeznijo služiti Bogu, s tem, da Ga Ljubimo. In potem je vse drugače.

Tisti, ki so v hudih grehih, kajni, so samo v zameri na Boga. Zaradi tega kljubujejo, četudi vedo, da zaman in v svoj propad. Tudi pol-verni so tukaj.

Zakaj zamerjamo Bogu? Ker malo preveč verjamemo v pravljičarstvo za začetnike v veri, kako je Bog naš suženj za zemeljsko ugodje. In ko to ni izpolnjeno, zamerimo in delamo po svoje. Slutimo, da Bog upravlja tudi Zemljo, a POSREDNO, preko Svojih počasnih naravnih zakonov (karme, časa in treh stanj zavesti), s Svojo Pravičnostjo, ki pa je nepopustljiva. Zaradi tega Boga ne maramo preveč. To pa je pot v trpljenje.

Vsako trpljenje je posledica duhovnega neznanja. Kajti Gospodovi osebni prijatelji in spremljevalci nikoli ne trpijo, ker so presežni glede na materialni svet. Nebeško Kraljestvo je naš pravi Dom, tale minljivi prevzgojni zapor Zemlja pa je naša kruta mačeha. Zato teologija, ki laže in sanjari, da nam je Zemlja dana v naš preužitek in v Gospodovo slavo, zapeljuje naše duše stran od Gospoda, ki je naš Dom. Kdor tej teologiji nasede, naseda na čereh materialnosti, tam pa pade v zgoraj opisano stanje, ki zna biti neskončno dolgo, če se ne spametujemo, in se začnemo učiti Ljubiti Jezusa, ne glede na vsa naša zemljena pričakovanja, želje in neuresničenja.

Superfinale in Božič

6. Pa smo spet na začetku (KLIKNI): če hočeš ŽIVETI, Ljubi Gospoda. Počasi se Ga uči Ljubiti. Prva Jezusova Zapoved. Seme te Ljubezni pa lahko dobiš le od tistih, ki Ljubijo Gospoda, in ne od neodrešenih duhovnikov, teologov ali iz samostojnega brskanja po Svetem pismu. To je tudi namen naših pisanj: da sprejmete seme Ljubezni do Boga, in ga z brižnim zalivanjem (molitvijo svetega Imena) ter plevljenjem (odrekanjem grehu) zrastete v drevo do nebes, do Gospodovih stopal.

Bog torej ni prišel na Zemljo, da čara za nas in nam fotelje pod zadnjico podstavlja - to moramo sami storiti, če že želimo - ampak je tu zato, da Ga Ljubimo in smo s tem Odrešeni za večno. In v človeško naravo nam je dano, da lažje Ljubimo ponižnost in nebogljenost, kot močnost in vladarstvo. Zato se nam je Gospod rodil odklonjen, v hlevčku, in zato je bil ponižen in kot jagnje, in zato visi NEDOLŽEN na križu. Tik preden je umrl, je dejal: ''Žejen Sem.'' To je bila zadnja ponudba prisotnim, da se Ga usmilijo, in so Odrešeni. Kajti kdor bi Mu z usmiljenjem dal piti čiste vode, bi bil Odrešen in Njegov večni spremljevalec v nebesih.

Ni On torej tu, da nam služi v naših kapricah, ampak da Ga Ljubimo, z Ljubeznijo, ki nam jo On daje. Vse ostalo se splača potrpeti in zaupati v Božjo previdnost. S tem se bomo izognili ZAMERAM na Boga v svojem srcu, in že na Zemlji bomo imeli Božjo sladkost v svojih dušah, ki nam bodo žarele. To je živi Kristusov Evangelij.

A en trn bo pa le ostal:

Zakaj Gospod,
Rešil si tega brezveznjaka,
če dober
le za tega Si bedaka?

Je bil to trn svetega Pavla v Rimu? Ta bol je naš križ in naš boj.

Pa Bog nam pomagaj.





3 komentarji:

  1. Vsake toliko bom ponovil opravičilo: opravičujem se prvim bralcem zapisov, ker stvari še niso do konca zlektorirane, kajti ker sam ne vidim vsega, mi kasneje kdo sporoči, pa popravim.

    Pa vesel Božič želim, Dete je tu, da Ga objamemo, in trpimo naprej do Rešenja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Večkrat sem šla brat ta zapis, ganile so me besede: Ljubi Me! ... Ljubi Gospoda, ne glede na vse zemeljske zaplete.

    Hvala Jona za izpovedni šepet Božjega Učenja, je kot vrč sveže studenčnice na pekočo norost tega sveta. Kjer je še dopuščeno pravljičarjenje, da se ne omaga. Se mar nismo vprašali ob naslovni pretresljivi sliki: »Kaj nam še preostane?«

    Te dni lahko slišimo v kakšnih oddajah, ki kažejo kaj izza obzorja, kako praznovati ta predbožični čas, sveti večer. V povezanosti z družino, v postavljanju jaslic in molitvi, petju, da se ljudje čutijo doma, da jim je tu lepo … In še en pogled, da si ljudje vzamejo čas samo zase, naj se vprašajo, česa si želijo, bodisi dobra večerja, obisk prijateljev …, da naj jih ta čas napolni s tistim, kar imajo preprosto najraje.

    Po veliki Gospodovi Milosti, tisti, ki beremo in spremljamo te zapise, nam se ni več za spraševati, česa si želimo. Sveti čas je čas umika v tišino, v srcu pa sveto Ime Jezus Kristus. Kdor si je to izboril, naj hvali Gospoda, komur pa še ni dano, naj se pomuja k temu. To je sveti večer; veseliti Gospoda in Njegove.

    Milo Dete je prišlo, to ljubo Dete rešilo nas bo. Blagoslovljen Božič. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena! Praviš: kaj nam še preostane? O tem bomo pisali naslednjič - dobro vprašanje, ki ima seveda odgovor, a ga tudi apostolski nasledniki ne vedo več, če sklepam po nagovorih te dni.

    Res je ta Božič sentimentalno prenapuhnjen: vedno se spomnim, kako je katoliška Evropa 4 leta gledala Srbe, ko so v tem času granatirali Sarajevo. In so med gledanjem jedli božične potičke. Hinavščina torej, ki se bo morala kmalu plačati.

    Pa naš Pahor je tudi en velik Božiček Ljubezni, le za Noviča je pozabil kaj reči, čeprav je evidentno, kam psi tace molijo. Srečen Božič Pahor, drugi pa naj potrpijo?

    Predsednik vlade C. pa je poseben kaliber 'kristjana': vabi nas, naj se "okoli 'božične jelke' srečamo". Revež ne upa reči, naj se pred jaslicami zberemo. Kajti verniki imamo jaslice, ostali pa imajo novoletne smrečice, ker če bi imeli božične jelke, bi imeli tudi jaslice. Te smrečice so prišle k nam iz Nemčije, pred desetletji, in naši verni očaki jih niso hoteli niti videti ob jaslicah, pa so jih hčere počasi pretentale in zdaj imamo Božič, ki je farsa ter zlata jama za trgovce. Škofje letos prav povedo. Pravzaprav samo škof Štumpf.

    In da je Božič družinski praznik? Nauk pa pravi takole: kdor je na družinsko življenje vezan, ne more gledati Gospoda. To je tudi Jezus Gospod povedal za Svoje resnične Učence.

    Zato je naše krščanstvo res farsa. Ven ga vlečejo samo še protestanti, z nekim delčkom, a kaj ko so sami tudi v hudih zablodah, vendar tam, kjer so močni, so res dobri.

    Mi pa poslušamo samo še tole krščanstvo: Bog, Gospod, Jezus, daj nam to in ono in tretje! Seveda domala nič od tega ne dobimo, potem pa ljudje zamrzijo Gospoda. Ker ne doumevajo dvojne narave Gospoda: v duhovnem in tu na Zemlji. To sta dva različna postopka, kako z Njim občiti. Najslabši od vseh postopkov pa so prazne prošnje lenuhov in pomehkužencev. Bomo še kaj rekli o tem.

    In prav poveš lidija: blagor tistemu, ki je na Božič lahko sam, in ima to srečo, da ga nihče ne kliče in ne zaskoči na vratih. Edino družba tistih, ki Ljubijo Gospoda, bi bila dobrodošla, a treba bo 200 let, kajti to seme pomlajenega krščanstva šele sejemo.

    Gospod je hiter kot blisk v Svojem delovanju, in vsemogočen: ko Ga obiščemo v transcendentnem. Na Zemlji pa je prisoten samo POSREDNO, preko svojih zakonov sveta, in tu gre vse POČASI in na lastne 'suhe žgance'. Ker so to še naši dobri škofje pozabili, se slišijo samo še prazne prošnje, na katere pa domala ni odgovora, kajti Gospod je dejal: Na Zemlji pa si boš v potu svoje pokore oral svoj kruh.

    Božič je lep, a kdor je resničen, IMA BOŽIČ VSAK DAN, saj je vsak dan Gospod tukaj. Kdor ne verjame, naj pa Najsvetejšo bere.

    Pa dobro bodi lidija in vsi skupaj, pravljičarite pa nikar več, kajti ko si še trebuhe nabašete, bo v hišah samo še zoprnija in prepir.

    Raje glejte zgornjo sliko in molite, da bo dovolj zasluge na vašem računu in ne bo treba nenehno prosjačiti Gospoda, vmes pa srfati po neumnih telefonih. Takšna je pač realnost.

    Lepa je pesem Božična
    in v jaslih Gospod se smeji,
    sreča je v srcu vsa mirna
    ker v hiši pol-božnikov ni.

    Aleluja!

    OdgovoriIzbriši


11.9.2018: Blog in komentiranje sta zaprta. Vesel študij!

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.