- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.

- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.

- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.

- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.

ponedeljek, 8. januar 2018

31. Dileme in sveta Spoznanja

Medsebojna naklonjenost na Zemlji in v nebesih

8.1.18, pon.

Za danes sem obljubil neverjetno analizo ekspertize popolnega dokaza, da je Bog Oče Sina Jezusa že v pamtiveku namenil nam v Odrešenje, četudi nas še ni bilo, oziroma so nam še rastli repi. A ker ne morem vsega v en tekst stlačiti, danes povejmo nekaj sorodnega.

Gospod Rebula v zadnjem Credu: Pred Everestom svetosti, govori o Materi Terezi in njenem nasmehu, navkljub temu, da je skoraj 50 let ždela v temni noči duše. Pisec se je pred časi spraševal, ali so potem njeni nasmehi, ob delu s siromaki, neiskreni, on reče celo hinavski?

Seveda je odgovor dobil v pred dvema letoma poslani mu dvokilski ekspertizi, kjer je bedni jona odgovarjal nekemu drugemu teologu, ki ni nič razumel glede Matere Tereze, tako da jo je celo zaničeval. O tem vprašanju lahko napišemo pojasnila v debelini Evangelija, a ker to ni današnja tema, naj se vsakdo s to dilemo vpraša:

Ali je nekdo, ki je v temni noči duha, res hinavec, če pa vemo, da je ta noč duha gledanje v Gospodovo Luč, ki Njega samega skriva pred pogledom sledilca? Kar pomeni, da je Gospod NEPOSREDNO OB TEJ OSEBI, in da je tudi Gospodova Luč Milost, sicer budisti in impersonalisti ne bi tako zelo želeli stopiti se v njej? Zakaj nekdo ne more prebiti te slepote, tega gledanja 'v sonce', ki zaslepljuje, je pojasnjeno v vseh naših blogih:

Kdor je še vedno vezan na svet, NE MORE ZRETI GOSPODA.

Saj to tudi Jezus nedvomno pojasni: kdor se drži Njegove Besede, a PRAVILNO razumljene, ne pa po svoje, tisti: Ljubi svoje sovražnike in 'sovraži' svoje sorodnike in sebe, da lahko Ljubi Njega. In ker se drži te Besede, Oče in Jezus prideta, ''in prebivata pri njem''. Toliko z 'naše' strani. In če damo vse strani skupaj, tudi tisto religijo, katere svetniki so že tisoče let pred Staro zavezo zrli Gospoda, lahko od njih na kratko izvemo tudi tole:

Boga ne vidijo le podleži.

Kar je tudi Jezusov Nauk, kajti kdor ni zapustil VSE in ne hodi za Njim, Ga pač ne bo mogel Srečati iz oči v oči in iz srca v srce. So Ga, Vstalega, videli vsi Judje, ali le tisti, ki so Ga Ljubili? Zato morajo slepe duše nenehno vzdihovati:

''O Bog, razjasni Svoje obličje, in Rešeni bomo!''

In kaj nas ta prošnja uči: da toti prosilci popolnoma obvladajo Nauk do samega konca, le doživeli ga še niso. Kajti niso padli na finto, da je Bog nek duhec, neka meglica, neka Energija, kar mislijo celo mnogi katoliki, kaj šele impersonalci (Bog ni Oseba, je le Luč), ampak je v tej prošnji jasno izraženo Znanje, da je Bog Oseba, ki pa PRIKRIVA svoje obličje grešnikom, saj ga ZAKRIVA bleščeča Luč, ki sije iz Njega. Kot je dejal sveti učitelj druge religije:

Nespametni si želijo videti Boga, brez da se potrudijo pridobiti kvalifikacije za to.

Radi bi jedli meso, pili vino, se onegavili med rjuhami, potvarjali Nauk, potem pa gledali Boga iz obličja v obličje? Nespodobneži salamenski. Jezus pravi, da to nikakor ni mogoče.

Katera pa je kvalifikacija za uzrtje Živega Kristusa ali Očeta?
To je nenehen iskren poskus naučiti Ljubiti se Ga.
 Amen.
Ni pomoči?

Gospod Rebula piše, da je imel z omenjeno dilemo eventualne hinavščine svetnice kar dosti težav. In reče:

"Sam nisem imel nikogar, ki bi mi pomagal iz zagate."

Vedimo: vedno je kdo, samo poiskati ga moramo. Še enkrat sem šel poslušat prelomni govor nadškofa Zoreta pred dvema dnevoma, pridigo v stolnici, ob obletnici gospoda Urana, in težko sem svojim ušesom verjel: novi časi končno prihajajo v Cerkev, svež veter je pihnil v zatohlino obokov, in možnost obstaja, da se morda reši! Cerkev, seveda. No, mogoče bomo ta njegov govor kaj podrobneje obravnavali tukaj, če bo TPO, a iz njega lahko potegnemo enega od bistev:

Če si resničen iskalec, ne išči Resnice le na teološkem faksu, niti med njega profesorji, niti v filozofiji in staroslovju Grčije, ker Ga tam ne boš našel, ampak samo zaslutil. Išči ga tam, kje je: v svetnikih, in po možnosti, v živih svetniških osebah. Poglejmo si npr. svetega Janeza Pavla II. Zelo kompleksna oseba, ki pa bi brez enega detajla njegovega življenja lahko končala v povprečju povprečne vere in zmede. Pa ni - postal je svetnik. Zakaj? Ker je častil in sledil in občudoval in študiral in skušal Ljubiti: SVETNIKE. Ni se zadrževal obiskati jih. Npr. kasneje svetega patra Pija, pa sveto Mati Terezo. OSEBNO JU JE SREČAL, in medsebojno so si bili naklonjeni! Sveto Favstino Najsvetejšo pa je sledil in srečeval v duhu, ter postal njen najnižji služabnik. Danes Cerkev seveda njega omenja in slavi nenehno, njo pa zapostavlja, kot neko tajnico lastnega Dnevnika, a v nebesih in na Zemlji je drugače: Pavel je sluga sveti sestri Favstinki, Jezusovi najčistejši nevesti.

No, zavižal sem še pred zajtrkom: nadškof Zore je povedal, da so trije kralji ISKALI Boga, in za ta Cilj niso izbirali sredstev, ampak so šli v tujo deželo in tujo kulturo, da Ga najdejo. Enako je po naključju storil tudi ta ničvredni jona: kolena si je treba raztrgati in rebra postanejo kot prazen kozolec, in lica so kot rečna struga, a duša je Živa v upanju, kadar IŠČEŠ z vso silo svojega srca. Kdor tako dela, prej ali slej Sreča Gospoda, in nadškof Zore, prebujeni, je besedo Srečanje ponovil velikokrat! Aleluja!! Ko škofje razumejo, bo tudi narod rešen. Kajti:

Ljubi Gospod,

mar se lahko druži s Teboj prestol pogube,
ki ustvarja nered v imenu zakona?
Zbirajo se zoper dušo pravičnega
in nedolžno kri obsojajo.

Ps 94. Narod bo rešen zavajajočega sovraga, ki lomi Cerkev in pohablja otroke, le, če bodo škofje dojeli in se posvetili, vsi skupaj pa vsak dan z vso silo molili ta psalm, neštetokrat. Brez te pokore ne bo nič. 

Kdor torej išče, ta tudi najde. Protestanti govore, da se Odrešimo le po veri, a tudi srčna dejanja iskanja se Gospoda globoko dotaknejo. In res: po lastnih naporih se ne moremo Rešiti, a brez naporov iskrenega srca, se nam Gospod že ne bo Razodel. Kajti držati se je treba Njegove Besede, to pa zahteva tudi napor. Njegova Beseda pa govori:

Pusti vse, in pridi z Ljubeznijo k Meni. Zaupaj.
In razodel se ti bom.

To govorita tako Sveto pismo, kot originalna (personalistična) Bhagavad-Gita. Nadškof Zore je poudaril, vsaj jaz sem ga tako razumel, da se iskren iskalec ne sme zadrževati iskati Boga tudi izven svojega kozarca marmelade. Tako je tudi tale revež storil, in četudi je druge religije živel nekaj časa, je na koncu vendarle edinega Odrešenika Srečal, ki je Jezus Kristus. Potemtakem je vse skupaj vendarle res, si zdajle misli. Zato se le držimo Jezusove Besede:

Pusti vse, in hodi za Menoj!
Potem bova z Očetom prišla, in prebivala pri tebi.

Komu se vse to lahko uresniči, še v času fizičnega telesa? Tistemu, ki se pusti NAVDUŠITI, razveseliti, navdahniti; tistemu, ki nima ščita razumske logike; tistemu, ki ve, da je duhovna Ljubezen ČUSTVO. So namreč brihtneži, po vseh teoloških faksih jih je polno, ki vedo, da je Ljubezen čustvo, sami pa prakticirajo razumsko suhost, ker ne ločujejo med človeškimi čustvi in duhovnimi čustvi. Duhovno čustvo Ljubezni namreč ni enako človeški ljubezni, ki je le poželenje zase. Duhovno čustvo je daleč nad razumom suhoparnih teoretikov, kajti duhovno čustvo je Sveti Duh. In kdor se boji tega Čustva, se ne pusti navdušiti, razveseliti, zaradi česar nikoli ne more Srečati Boga iz srca v srce.

Poglejte si spodnjo fotografijo svetega patra Pija: to je slika, kakršnih se katolištvo žal boji in sramuje. Prikazuje namreč duhovno čustvo Ljubezni, Božje Ljubezni, na obrazu tega svetnika. V kaki drugi religiji temu občutju rečejo bhakti. Ki pa se potem razliva k še neodrešenim dušam (četudi so krščene, še niso Odrešene - vsaj one tega ne morejo čutiti, čeprav bi po teoriji protestantizma to morale):

Ta obraz je Kristusov Evangelij Žive norosti, ki pa je Ljubezen. Aleluja!

Kdor je sprejel, bo vesel, aleluja!






2 komentarja:

  1. Premisleka vreden šepet, tako lahko nekateri, ki so še vezani na moč svojega umovanja, z veseljem tudi to titulo opustijo. Duhovno čustvo Ljubezni in naklonjenost do svetih odpirajo vrata za naprej, ker Oni so. So živi in zelo prisotni, ko jih z odprtim srcem ljubeče pokličemo, po razpletu dogodkov pa se spozna tudi Njihovo delovanje.

    Sveta Favstina nam je zapustila vrsto nepojmljivih doživetij te medsebojne Ljubezni, ker pa je ona Najsvetejša Jezusova nevesta, o tej večni naklonjenosti med Njima priča tudi tale dnevniški zapis (D. 1292): 'Ko sem prejela sveto obhajilo, sem rekla: »Jezus, to noč sem tolikokrat mislila Nate.« Jezus mi je odgovoril: Tudi Jaz sem mislil nate, še preden sem te poklical v bivanje. »Jezus, na kakšen način si mislil name?« Na tak način, da ti dovolim približati se Moji večni sreči. Po teh besedah je mojo dušo napolnila Božja ljubezen; nisem se mogla načuditi, kako nas Bog ljubi.'

    Ob prebiranju 31. šepeta je spreletelo misli naslednje. V tej poboleli, že dodobra okuženi družbi, v katero smo pogojene duše porojene, se brez discipline uma in čutil vsi po vrsti zapletamo v hude posvetne vezanosti. Zato si nam še enkrat na srce položil Jona tole Jezusovo naročilo: »Ljubi svoje sovražnike in 'sovraži' svoje sorodnike in sebe, da lahko Ljubiš Njega.« Še kako prehitro se navežemo na tisto, kar posvetnemu umu prija, to pa nas oddaljuje od Njega, ker se namesto na Gospoda začno ljudje zanašati na sorodstvo, minljivi svet …

    Nekaj o tem spoznanju resnice pove sveta Favstina: »Nekoč mi je rekel duhovni voditelj, da moram o sebi premisliti, ali nisem morda navezana na kak predmet ali na kako ustvarjeno bitje, ali celo sama nase ali na nepotreben klepet, ker vse to ovira Gospoda Jezusa, da bi neovirano deloval v moji duši. Bog je ljubosumen na naše srce in hoče, da bi le Njega ljubili.« (D.337)

    Ustvarjena bitja so tu verjetno mišljene osebe, ki niso še realizirale in zacvetele v Ljubezni do Jezusa Kristusa, ker vezanost na take nas vleče v mrak sveta. Naklonjenost do duš, ki cveto v Ljubezni do Gospoda, pa nas dviga. In kot je pisano, omogoča, da se to duhovno čustvo Ljubezni razlije še na nas, neodrešene duše. Pretresljiva je podoba sv. patra Pija, ne da se je doumeti, le v srcu sprejeti.

    Aleluja, hvaljen Jezus in Njegova Milost, ki se razliva na nas po Njegovih bližnjih. Slavimo Ljubezen med Njim in svetimi. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Polna, izbrana besede, lidija. Vesel!

    Napisala si: "... se brez discipline uma in čutil vsi po vrsti zapletamo v hude posvetne vezanosti." In: "Nekoč mi je rekel duhovni voditelj, da moram o sebi premisliti ..."

    Vse bolj spoznavam, v čem je ključ Srečanja Jezusa Gospoda, poleg poskusov Ljubezni. Ravno to:

    ali si se za nekaj let umaknil v samoto ali v neko strožjo asketsko skupnost, kjer si imel dovolj časa, da si v tišini 'zrl v steno' in se tako soočal sam s seboj, ter na ta način postopoma predelal svojo zgodovino: en del vzel s seboj, večino pa prečiščeno odvrgel. KDOR NI TEGA STORIL, ima v sebi še toliko starih vezanosti, da nikakor ni sposoben začeti z UKOM Ljubezni do Boga.

    Ni šans. Ker na kup gnoja samo dodaja neke pušeljčke, ki pa hitro tudi sami postanejo gnoj.

    Pa smo spet na začetku: NI DRUGE POTI, KOT JO PRIDIGAJO JEZUS, ASKETI, PUŠČAVNIKI, JUDO MOJSTER FABJAN, MASSI, DR. RUGELJ IN PERKO:

    Nujen je kompleten odmik, kompletna preobrazba, kompletna predanost. Potem se v samo treh letih lahko stori veliko. Zato je tudi sveta Favstina zbežala od doma. Pa sveta Klara. Pa Frančišek. Ta pisun tukaj pa odšel na konec sveta.

    In smo spet na začetku: BREZ NEKAJLETNEGA UMIKA OD VSEH, KI TE DOBRO POZNAJO (ker te držijo v svoji stari sliki o tebi), brez umika v neko komuno, kjer se lahko soočaš sam s seboj, brez da bi gledal greh okoli sebe, NI DIREKTNE POTI DO GOSPODA.

    Zato vsi kar lepo nazaj v Cerkev pojdite, in po 500 letih bo že kak napredek. Kaj pa je 500 ali 1000 let v primerjavi z večnostjo Boga in naše duše? Še ena sekunda ni. Kdor ne zmore slediti preproste Jezusove Besede, samo še sanja, da je kristjan, in s tem rešen. Če pa se še Cerkve ne bo držal, bo samo še poglobil svoj demonizem.

    Po drugi starni pa: kaj pa je 3 ali 5 let umika k duhovnemu učitelju in asketizmu, da se soočimo sami s seboj in razvežemo notranje verige? Kajti ko so razvezane, je Ljubezen mogoča, poleg tega pa se sprosti enormna energija duše, duha in telesa, ki je bila do sedaj tam zvezana v vozle.

    Pa smo pri 'rekapitulaciji', ki iz duševnih starcev dela mladostne ljudi, ki so svobodni od znotraj, pogumni, če pa so inteligentni, naredijo vse, da postanejo Gospodovi predani služabniki v Ljubezni, ne več v veri.

    A svet gre obratno: dela se vernega, a celo menihi in duhovniki vseh sort na koncu mislijo le na svoj užitek, ki ga najdejo v - ženski. A ta užitek se v moro spremeni. Cerkev se feminizira, novi urednik Družine je očitno te sorte človek, in kaj dobimo? Ženske-kvazi duhovne učiteljice, pridigarke v vsakem drugem tekstu, po cerkvah in templjih pa neke nimfe in sirene, ki z angelskimi glasovi in predelanimi obrazi v pomanjkljivih opravah sladostrastno prepevajo Božje hvalnice, v resnici pa se le ponujajo v užitek in na ogled slinastim vernikom. Ja, takšen je ta čas: poln hinavske vere, in tega je v vseh religijah vsepolno. Pri padlih bhaktah, pri protestantih in tudi pri nas. Delajo se, da služijo Bogu, v resnici pa eden od drugega sladostrastje pričakujejo. In tudi današnji duhovščini vse to strašno paše. Kako jim pašejo blagofrleče frčafele, ki pojejo kak delček psalma in grulijo o neki ljubezni, ter zavijajo z očmi naokoli kot je Prešeren že opisal. Kdo jim ne pade na finto in se reši? Samo tisti, ki želi Gospodu ugodje, ne pa sebi. To pa novodobna duhovščina vsekakor ni.

    Zato se bodo rešili le redki. Majhna čreda bo prišla v nebesa. To je Kristusov Evangelij. Hvala Tebi Čisti!

    OdgovoriIzbriši


11.9.2018: Blog in komentiranje sta zaprta. Vesel študij!

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.