- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.

- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.

- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.

- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.

sobota, 20. januar 2018

36. Razmišljanje in vstajenje ob intervjuju patra Marka Rupnika
Kdor išče, naj tukaj dobro premelje
20.1.2018, sob.

Končno sem prišel do intervjuja in ga prebral. Pater govori o vlogi papeža Frančiška kot ponovnega obuditelja duha prvotnih Cerkvenih učiteljev. Rad imam patra, spoštujem ga, a po dolgih letih branja in poslušanja njegovih izvedb, se mi duša nekoliko spočije predvsem pri njegovih svetih liturgičnih mozaikih. Namreč, četudi spada med vodilne teologe današnjega časa, kot je videti, človeku, ki išče živega Boga, ne daje kaj dosti v dušo. Podobno je s papežem Benediktom 16., ki pa vendarle ohranja rdečo nit zdrave teologije, ki je dandanes vse bolj spregledana. Oba sta, lahko rečemo, vodilna teološka razumnika. V vsem tem je smisel, je nek kompas, a v teh besedah ni Življenja. Je le seme.

Zakaj ga ni? Ja, če človek ne sreča Jezusa Vstalega Pretresljivega, je lahko njegova teologija sicer koreninska, ni pa cvetoča in ne daje končnega plodu. Nekaj manjka, kot da v dvokilogramskem hlebcu kruha ne bi bilo zrna soli.

Kajti nadaljuje se puščoba Katekizma: resnična Knjiga je to, a v njej najde užitek le tisti, ki že pozna živega Jezusa Kristusa. Vsak drug pa se zadavi s temi žganci brez zabele. Kaj torej manjka? Manjka jasna in OBIIIIIIIIILNA beseda o Ljubezni DO Gospoda. Manjkajo celi volumni knjig katekizmične debeline, ki bi govorile LE o Ljubezni z Gospodom, kar seveda pomeni, kot pravi pater Rupnik, o realnem vsakdanjem občestvenem življenju in načinu bivanja - takrat, ko se z Ljubljenim že poznata in oči v oči, iz srca v srca in iz obličja v obličje.

Zato se Jezusov bhakta (predani služabnik v Ljubezni) težko kje prebije skozi oklep, ki ga ti teološki razumniki razvijejo okoli Skrivnosti. Za ljubeče pa tega oklepa ni. V tem je razlika med suhoparno teologijo žaganja in Življenjem: Živo Življenje nima tega oklepa. Juhuhuhuhuhu, NIMA GA! Aleluja, aleluja, Gospod je Elektrika, je med v srcu, aleluja!

Vrzite se Predenj, objemite Mu kolena, povejte Mu Ljubezen in povejte Mu, da ste Njegovi. In kot namiguje pater, sicer v nekoliko drugačnem kontekstu; storite to fizično, da se vaš duh navadi, potem pa boste lahko:

- v daljavi zagledali razpelo ali križ na turnu cerkve,
- šli z dušo tja, in GA OBJELI, NA SVOJE SRCE,
- in potem šli z dušo nazaj v telo, a bo šel Gospod z vami, tja PRED srce,
- in srce vam bo žarelo, dokler Ga boste objemali.

To je ta teologija fizike, o kateri bi radi teologi kaj pojecljali. Čutijo, slutijo, a ne znajo še. Potem so pa knjige tako puste in koncili nimajo zabele in ni taprave Sitosti, ko mine kak dan ali trije.

In sem bral intervju, da so se mi oči solzile, napenjal sem se, da najdem kje kakšno odprtino v OKLEPU, da bi se s dobrim patrom povezal, patrom, ki sem mu parkrat enkrat celo roko dal, po čudnih Gospodovih ovinkih in presenetljivostih. Zato vem, kako stisne, vem, kako zveni in vem, kakšna moč je v tej duši, a bhakti, Ljubezen do Boga, je tako zelo v tisti zavaljeni kamen pred Jezusovim grobom zalita, da človek čaka in čaka: ''No, daj, saj je že, daj no, saj je na koncu jezika, reci, samo reci: Ljubezen …''  PA NI NIČ. Nikdar nič. In človek se načaka in gre domov kot tista nevesta, ki se je poročila, poljuba pa ni dobila.

No, ta odprtina se glasi:
 

Seveda se teologija, če sama ni Odrešena, sama vase zaplete, ko nekaj takega odkrije, kajti Bog doda še stokrat več. In res, tudi Gospod Jezus se strinja s patrovo izjavo. Takole pravi:

Marko 10,21:
Jezus se je ozrl vanj, ga vzljubil in mu dejal: »Eno ti manjka: pojdi, prodaj, kar imaš, in daj ubogim, in imel boš zaklad v nebesih; nato pridi in hôdi za Menoj!«

        Luka 9,23:
Vsem pa je govoril: »Če hoče kdo iti za Menoj, naj se odpove sebi in vzame vsak dan svoj križ ter hodi za Menoj.«

Matej 8, 21-22:
Nekdo drug izmed Njegovih učencev pa Mu je rekel: »Gospod, dovôli mi, da prej grem in pokopljem svojega očeta.« Jezus Mu je dejal: »Hôdi za Menoj in pústi, da mrtvi pokopljejo svoje mrtve!«

Tega je kar nekaj. Kaj torej pomeni zapustiti sebe? Pomeni ZAPUSTITI DRUŽINSKO ŽIVLJENJE, ki pomeni greh in meso - to pomeni zapustiti samega sebe in 'mrtve'. O tem, da je profesionalno življenje v Cerkvi prav tako družinsko življenje - četudi se navidezno podreja predstojniku, ki naj bi bil kot Bog - bomo spregovorili na koncu. Pa poglejmo še malo iz druge perspektive:

        Luka 14,26:
»Če kdo pride k Meni in ne sovraži svojega očeta, matere, žene, otrok, bratov, sester in celo svojega življenja, ne more biti Moj učenec.«

Kot vidimo, pater Rupnik sicer govori enega od temeljev Preobrazbe, sam pa ga ne izvede. To je današnja Cerkev. Zato je njegova teologija trdna in tudi lepa, ni pa še Živa. Enako je s papeži; papež Benedikt šestnajsti npr. zelo uživa v svoji papeški 'družinski skupnosti', ki je sestavljena iz dveh ali treh tajnikov in štirih strežnic. In papež Frančišek je oče svetovne družine revežev, a jim nič o Ljubezni do Boga ne pove. Še manj pa tistim, ki jih ima za nasprotnike te družine, četudi so ista družina.

Smrk.

Samo zamenjati družino ni dovolj

Samo zamenjati družino za cerkveno družino ne prinaša končnega Sadu. Vmes nekaj manjka. Hudo manjka, in prav zaradi tega Cerkev nikoli ne dozoreva pravočasno s časom. Nadpovprečni Benedikt pravi, da on ni mistik, da pa propagira razumsko vero oziroma povezavo vere in razuma. Seveda, jasno, a brez nekaj osebne mistike, je vse skupaj samo Don-Kihotov teološki oklep, je korenina, ni pa sadu na koncu veje.

V čem je bistvo mistike? Bistvo mistike za iskrene iskalce ni prav nič mistično:

1. začasno dati na spanje fizična čutila in um,
2. srečati Odrešeno Božjo osebo in si biti naklonjen z njo,
3. s tem obuditi svoja duhovna čutila,
4. spoznati Živega Gospoda, ki je Kristus, ali pa je Oče, oziroma Sta Oba.

Bu-bu-mistika je torej samo 'za konje', za iskalce pa je to normalno stanje OBČESTVA s svetimi. In imamo to, kar zgornjim teologijam manjka, tudi papa-Frančiškovi:

Najprej si ustvari osebno občestvo s svetimi, na čelu z Gospodom.

Začni častiti Boga v duhu in v Resnici - to je nadgradnja Evangelija.

In, kar ima pater Rupnik prav, s tem lahko začneš na povsem vsakdanji in fizičen način, kot nenehno opisujemo v naših zapisih. Seveda pa protestant tega ne zmore, zato se še bolj vrže v svetno družinskost, katolik pa mu sledi. In sledi razkroj vere, svetega občestva in Gospod postane oddaljen. Za take modele je Gospod le simbol, Cerkev pa so sekte.

A se bo kdo zdaj čez tega bednega slugo jono nakuril? Raje naj dodobra preuči zgornje JEZUSOVE izjave, in jih razume natančno tako, kot jih je Jezus izrekel. Saj ni bil teološki čarovnik, da bi govoril v nekih zagonetkah in simbolih. Kar je rekel, to tudi je. Le po svoje si razlagati, je bolezen.

Kdor torej resnično išče Živega Gospoda, ki je sladkost v srcu, ne bo šel v pevski zbor popevat, niti ne bo ves okrancljan hodil k sveti maši, da ga drugi vidijo, tudi ne bo predaval teologije preden Boga sreča, še manj pa bo za to polovičarstvo denar jemal oz. od tega živel in rejeno družino hranil. Resnično, resnično povem vam:

Kdor take posluša, Gospoda ne sreča. Amen.

In se zdaj vrnimo k patrovi izjavi o Abrahamovi zapustitvi vseh in vsega: resnična je. Zakaj je torej ne izvedeš? Kje so tista leta umika od sveta, v grob, in razvoj komunikacije z Živim Bogom ali kakim svetnikom, in šele po Odrešenju Srečanja sledi vrnitev med ljudi, ko si drugačen, Resničen, iz srca govoreč, ne le iz glave?

Vse to je zelooooo preprosto. Uspevalo je prenekaterim babicam in dedom, otrokom, nečisti Magdaleni, težavnemu cestninarju in neukim ribičem. Peter je rekel Jezusu:

          Marko 10,28:
          »Glej, mi smo vse zapustili in šli za Teboj.«

In Jezus mu je dejal:

»Resnično, povem vam: Ko bo Sin človekov ob prerojenju sveta sédel na prestol Svojega veličastva, boste tudi vi, ki ste šli za Menoj, sedeli na dvanajstih prestolih in sodili dvanajst Izraelovih rodov. In vsak, kdor je zapustil hiše ali brate ali sestre ali očeta ali mater ali otroke ali njive zaradi Mojega Imena, bo prejel stokratno in dobil v delež večno življenje. Toda mnogi prvi bodo zadnji in zadnji prvi

Tudi klerično življenje v Cerkvi je le samo ena družina, pogosto polna nekih zadreg in jezljivosti in greha. Nič ni drugačna od navadne družine. Zato je treba nekoč tudi to družbo zapustiti, ter 'gol in bos stopiti' pred Rešenika, kot sveti Frančišek. In ko se dodobra spoznata, se vrneš v neko družino, a odtlej nisi zvijačen v jeziku, niti poželjiv, ampak si Odrešenjski. Seveda te čaka hudo nasprotovanje od te družine, zato je najbolje se umakniti 'na rob vasi' in od tam pomagati, kar zmorejo sprejeti. To je princip tako svetih puščavnikov kot šamanov-zdravilcev. Če pa te sprejmejo, si med njimi.

A tvoje resnično občestvo ni več od tega sveta. Aleluja, aleluja!! Tvoja družina je nebeška in tvoj Dom je prah pred Gospodovimi nogami; tvoja duša je žaromet in tvoje srce je vulkan. Tvoje telo je potrpežljiv in skromen osel in tvoja beseda je vrtnica. V njej je dišeči cvet in je bodljaj opozorila.

Sveta Favstina Najsvetejša, ki je posvetna teologija nikoli ne bo mogla doumeti niti za drobtinico; Jezusova večna nevesta, večno brezgrešna posebna poslanka, nitja siddha, je napisala (D 193):

Moje srce je stalno Jezusovo bivališče. Razen Jezusa nihče nima vstopa vanj. Iz Jezusa črpam moč za boje z vsemi težavami in nasprotovanji. Hrepenim, da bi prešla v Jezusa, da bi se mogla popolnoma predati dušam. Ljudem se ne bi mogla približati brez Jezusa, ker vem, kaj sem po sebi. Boga sprejemam vase, da bi Ga predala dušam.

Teologi in semeniščniki bi morali najprej tele preproste besede po letih študija doumeti, pa jih ne bodo nikoli, če jim jih neka Rešena duša ne razloži. Kajti nihče ni Odrešen sam po sebi, pa tudi po blagoslovih in predavanju neodrešenih ne. Poglejmo to njeno izjavo po vrstnem redu:

1. Najprej se je treba Jezusu približati. Kako? Tako kot zgornji navedki govorijo. In nič drugače. In kot nenehno pišemo: z razvojem Ljubezni do Njega. Tega se UČIMO, od tistih, ki so Njegovi. Sveti torej. 

2. Brez tega ne moreš dati nič, KER NIČ NIMAŠ.

3. Boga je treba Srečati, Ga vzeti v svoje srce in tam ZAKLENITI, KOT V ZAPOR. Zaklenjen je, prostovoljno, dokler Ga Ljubimo brez prekinitve. V našem srcu je prostora le Zanj in Njegove. Za ostale pa je sočutje. Kajti kdor ljubi svet, v njem ni Očetove Ljubezni.

4. Šele ko Ga imamo in Mu služimo, Ga lahko dajemo drugim, Živega, ne le simbolno opisnega in v 'popendekel' zavitega.

Kako je Resnica preprosta! In direktna! A ne vidite razlike? Brati teološke traktate o ljubezni do sveta, preden človek Ljubi Gospoda? Ali do ljudi dobri papež Frančišek kdajkoli govori kake štiri ure samo o Ljubezni do Gospoda? Štiri dni? Štiri tedne? OK, vsaj štiri mesece? Ne govori, ker je še ne pozna v Živo. Zato bodo vse te osebe v kratkem času postale megla in pozaba, kar sami govorijo za lastni Drugi koncil. 

Ven iz ugodja družine, četudi Cerkvene! A pojdi v jamo groba, ne pa med reveže, kot dobri papež in g. Gržan, kajti tam Boga ne boš našel. Niti Ga dal. Najdeš Ga v umiku groba, in šele iz groba se da vstati v Življenje! Vam ni Jezus še nič dopovedal? Mar ni On iz groba vstal in Oživel čez vse? A vam pa grob smrdi? Sestri Favstinki pa ni smrdel, ampak ji je dišal kot vijolični parfum. Vam pa smrdi: hitite si dati zlate znake navesiti, pa z gospodovalnostjo ali pa lažno osladnostjo svetu govoriti besede, ki so enake levim in protestnim. Je to naš Nauk? Kje pa je tvoje Odrešenje? Pokaži mi tvoj grob, ki je bil lansirna rampa za tvoje vstajenje z Gospodom. Kje je tvoj grob, kje si ga doživel, kje si Ga srečal in kje si vstal med Žive? Kdaj?

Si res Živ? Če nisi, o čem potem govoriš? In Čemu?

Zato je Jezus dejal: In povem vam; tisti, ki so zdaj prvi med govorniki, bodo zadnji.

Razen, če jih mučeništvo ne Odreši, da z njim odrešijo to Cerkev. 

Aleluja, tega je še pa še, pisal bi lahko človek, dokler se ne bi v prah spremenil. Kajti Živi šepetajo mrtvim, če ti poslušajo. Zdaj pa berite Katekizem, pa to patrovo knjigo enajstih 'vodilnih teologov' - ali pa bodite bedni sluga eni ubogi Favstinki in njenemu Gospodu. In boste čutili RAZLIKO. Eno je gristi karton, drugo pa je jesti Gospodov med na srcu. O tem govore vsi svetniki, ki so Ljubili. Teologi pa po svoje … Prah sveta se dviguje, in spet useda nazaj.

Pater Marko pa ve, da ga imam rad. 

Bog nam pomagaj, ta pritlehni sluga je povedal. Aleluja!





7 komentarjev:

  1. Ljudje to govore, kar jim je najbližje, s čimer se lahko poistovetijo, v čemer se najdejo. V teh letih še nisem slišala kaj dosti govoriti duhovnike o Ljubezni do Gospoda. Se je pa sila redko zgodilo, da je bil pri kakšni maši stavek ali dva o naši Ljubezni, da Ga imejmo radi, in takrat je bilo veselje v srcu.

    Pri pridigah izstopa poudarjanje Ljubezni, ki jo ima do nas Gospod. O kakšni konkretni pokori s strani vernikov pa se ne govori. Se mi zdi kot da bi bila beseda pokora nekaj, čemur se duhovniki rajši ognejo, naj me popravijo prosim, če se motim. Pozivi so, spreobrnite se, zaživite za Jezusa Kristusa, a konkretnega napotka ni slišati.

    Manjka zgledov, se mi zdi. Pod drugi strani pa se vprašam, kaj bi se zgodilo s to osebo duhovnega, ki osebno sreča Živega Jezusa Kristusa ali Gospoda, kako bi delovala še naprej v okviru cerkvenega občestva? Jona, prosim napišeš kaj o tem. Sv. Favstina je izpovedno opisala v Dnevniku, kaj vse takšno dušo potem doleti.

    Hvaljen Jezus in Njegovi, ki zgled so darovali. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preveč znakov, zato je to prvi del:

    Ja, saj veš, napisal sem zgoraj: "Seveda te čaka hudo nasprotovanje od te družine, zato je najbolje se umakniti 'na rob vasi' in od tam pomagati, kar zmorejo sprejeti."

    Je to res problem; na koncu koncev si težko zamislim že za živega svetega papeža - le kako bi živel, če bi bil ves Kristusov? Saj bi ga še ...

    Problem duhovne Ljubezni do Gospoda je v tem, da je ni mogoče ustvariti sam po sebi, niti je igrati. Vse se da igrati, Ljubezni pa ne. Ker če jo imaš, si Živ, če pa je nimaš, si kot mumija. Lahko pa se odigra ljubezen do sveta, samo milijonarje protestantske pastorje poglejmo, a vse to je samo poželenje, ne pa Ljubezen. Enako velja za tiste klerike in vse nas, ki padajo v greh mesa in imetja. Tak pa tudi laže.

    Vse je torej v grobu. Grob pomeni, da umiraš za ta svet. Bistvo tega sveta pa je spolnost. Če je kdo zmožen po Milosti biti čist, se lahko hitro nauči Ljubezni do Gospoda, brez tega pa NI Poti. NEMA PUTA! Zato me pavlihe v talarjih, ki si tako želijo porok, čudijo, kajti ni jim mar Gospodov užitek, ampak na svojega računajo. To je smisel druženja z žensko: užitek zase.

    In ker smo že neštetokrat povedali, da se spolna želja spozna tudi po treh lastnostih:

    - želji po biti viden,
    - želji po dobičku,
    - želji po premagovanju drugih,

    lahko hitro ocenimo tiste duhovnike, ki se tako radi nastavljajo kameram in se fotkajo; pa tiste, ki si želijo dobička, a potem zafurajo celo škofijo; pa tiste, ki imajo skrivaj priležnice ali celo otroke; pa tiste, ki mislijo, da so Jezusa zamenjali, ko hodijo med ljudmi, oblečeni kot kralji, ne pa kot revež, ki je bil Jezus ... Nihče od njih ne pozna sv. Frančiška, le njegove svetinjice prodajajo. A modri papež Benedikt 16. upokojeni, je dejal:

    "Nismo proizvodna ustanova, nismo podjetje, ki stremi za dobičkom, mi smo Cerkev. To pomeni občestvo ljudi, ki živi v veri. Naša naloga ni, da bi proizvajali izdelke ali imeli uspeh pri prodaji blaga. Pač pa je naša naloga, da zgledno živimo vero, da jo oznanjamo in OHRANJAMO NOTRANJO POVEZANOST S KRISTUSOM IN TAKO BOGOM SAMIM. Cerkev je namreč občestvo PROSTOVOLJCEV, ki premošča vse kulture, narode in čase, in ki ne sloni na zunanjih interesih."

    Kako povedno! A to ostaja samo teorija, če človek ni umrl, in se rodil v Živem Kristusu. Ne da se teh stvari umetno uresničiti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Cerkev je torej vrtec, duhovni vrtec. Je nujna porodnišnica. Ni pa Evangelij, kaj šele Služenje brez želja zase; samo z željo Jezusa veseliti. Večina cerkljanov gre tja zato, da je njim kaj ugodeno.

    Vse to se da preskočiti, če se zavedamo svoje neminovne smrti; če se zavedamo bistva tega sveta, ki je v trpljenju; in če se zavedamo Rešitve, ki nam je dana, če jo sprejmemo. Kajti če je duhovnike strah, je to strah pred smrtjo, kajti obstaja samo en strah, iz njega pa vsi ostali strahovi. Kdor pa Ljubi, tega strahu NIMA. Ravno pater je povedal, da ga je strah smrti, in s tem ponižal Jezusa, da se je v vrtu smrti bal, kar je popoln absurd, saj se je še džihadisti ne bojijo, pa svetniki tudi ne. Prvi so nori, drugi pa Ljubijo. Kjer pa je strah, je teologija olesenela.

    Sveti Favstini je Gospod rekel, da ga najbolj boli nezaupanje ljudi in duhovščine v Njegovo Usmiljenje. Skvarjeni in izprijeni um pa to zlorabi, in se odreče vsem pokoram: "Saj je naš Suženj obljubil, da nam bo vse sproti odpustil!" Vendar to ne bo šlo. Kajti Bog je tako dober, tako očetovski, tak možak, da nas bo kaznoval za take grehe, da se bomo nečesa naučili. Odpušča samo nehotene grehe Svojih ljubečih služabnikov.

    Kako težko je vse to razložiti ljudem, ki so duhovno slepi! Kdor pa VIDI, mu je vse jasno v treh sekundah; kakršnakoli situacija mu je jasna, ker gleda Boga in vidi stanje duš. In ko vidi duše, ki so nenehno melanholične in nekje na sredini ujete, da oznanjajo najvišje resnice, ne slavijo pa npr. svetnice, ki je najsvetejša, postane zaskrbljen. A ta zaskrbljenost je brez haska, zato se odvrne od sveta in reče: "Gospod, če želiš koga Rešiti, ga pač Reši. Vem pa, da lahko Rešiš le tiste, ki si nekje globoko v srcu tega zelo želijo."

    Če kdo še ni Rešen, pa si želi, naj s srcem objema kak kamen, na katerem je Gospod stal. Tako zelo ajnfoh je TO.

    Pa lep pozdrav lidiji in vsem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za pojasnilo. Zapis sem večkrat prebrala. Najbolj mi je v spominu ostalo to, da si ljudje zamislimo, da bo kar brez pokore kaj opravljeno, pa ne bo. Pa še ena zagonetka se je te dni pokazala in sicer, da se na ljudi, ki ne iščejo Gospoda, ni veliko zanašati. Vedno bo prišel ta črni vmes in nekje kajlo zasadil in vlekel na svojo stran. Vendar se to ne vidi z letala, ampak v duhu razločevanja ali pa po zdravi, skromni kmečki pameti, ki pa ne sme biti kontaminirana z užitkarjenjem zase. Svet pa sloni na kompromisih iz vseh vetrov, malo tega in malo onega, pa bo.

    Zato je na koncu le to, kar si napisal – vse je v grobu, v umiranju za ta svet. Te dni so brali pri mašah o preroku Joni in se mi zdi, da je mistični vidik Jonovega izginotja v žrelu kita spregledan. Celotno sporočilo preroka Jone iz Svetega pisma je po delnih in materialistični teologijah na suhe žgance cepljeno in se nekje zatakne. Enkrat te prosim, da Jonovo nalogo v SP pojasniš v luči transcendentalnega razumevanja.

    Hvaljen Jezus in Njegovi. Dnevnik svete Favstine tudi kar sam pokliče v objem. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res, Dnevnik je pretresljiv in odrešujoč, če si vzamemo čas. Je inkarnacija Gospoda v papirni obliki. Za mnoge pa žal le simbol - žal zanje.

    O preroku Joni da bi pisal? Kaj si mislila na to, da materialistična teologija o njem govori le kot o nekem upornem besnežu? Takšno pripovedništvo je bilo narejeno za preproste ljudi, a če po klišejsko gledamo na Božje poklicance, in jih s seboj enačimo, potem NI POTI ZA NAS. Bomo kdaj o tem spregovorili, kajti klišeji kot so: Jona, jezni prerok; Tomaž - nejevernež; Jezus - prestrašenec pred smrtjo; Peter - zatajitveni pezdetek; Magdalena - grdulja, in tako naprej, svoje 'vernike' nikakor ne morejo Odrešiti. Takšna vera je res zemljena in takšna teologija je vrtčevska.

    Potem imamo pa še sveže teo-diplomirance, ki govorijo velike neumnosti o drugih religijah in duhovnih disciplinah. To so takšne neumnosti, da bi jih moral že desetletni fantič znati zavrniti, le indoktriniran ne sme biti s pristransko teologijo. Tudi o tem bi lahko kakšno rekli, pa se bojim, da bodo naši verniki užaljeni? Vendar v Katekizmu piše, da pravi kristjan zastopa resnico, ne glede na težave. Seveda je treba to Resnico temeljito argumentirati, in prav to delamo tukaj. Potem pa 'kako koji mili moji', se reče, ker Gospod je diplomat. Mi pa smo bedaki.

    Ko že omenjaš sveto Favstino, se spomnimo, da njena molitev ni bila le možganska in teološka:

    D 147: "Spominjam se, da sem prejela največ razsvetljenja v postnem času pri češčenju, ko sem pol ure ležala na tleh pred najsvetejšim ... ... Potrebno je spoštovanje časa, ki je predviden za molitev ..."

    Vse, kar tukaj pišemo, lahko potem najdemo v drobcih ali obilju tudi v Dnevniku. Zato priporočam, naj tisti iskalci, ki si želijo resničnih rezultatov - Živega Gospoda - raje namesto študija suhih teorij:

    častijo in Ljubijo tiste, ki Ljubijo Gospoda.

    Ni večje Milosti, ki prihaja po tem. Vse se odtlej dogaja po teh svetih dušah, in dobimo NEPOSREDEN PRISTOP tako do Gospoda Jezusa, kot do Boga Očeta. Njuna lastnost pa je izjemna: samo ena Beseda iz Božjih ust nas reši še takšnih dilem ali stisk ali dvomov ali nevednosti.

    Takrat postanemo 'zelo pametni'. Bistvo te pameti pa je spoznanje, da smo skrajni neumneži in grešniki, a nas Gospod vseeno zelo Ljubi, še posebej, če se trudimo razveseliti Ga z Ljubeznijo. In spoznamo tudi, da uka ni nikoli konec, kajti svetost krone nebes je brezmejna. In že ena sama kapljica Milosti iz njih nas naredi v vulkan nečesa vročega v srcu. Potem pa je treba to gojiti, ne zanemariti.

    Ko imaš, ne zanemariti.

    Pa hvala in lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. V to smer so šle tudi moje misli, stereotipno pojmovanje lastnosti prerokov, svetnikov, apostolov … Le kaj se zgodi, brez uvida širše slike njihove Naloge, ki pa se razsvetli le v Božji previdnosti. Veselim se teh zapisov.

    Pretresljivo je, kaj vse je sveta Favstina opravljala, brez razvite jeklene volje bojevnika bi jo te preizkušnje zelo trle. Ko pa si omenil tudi spoštovanje časa pri sv. Favstini, sem se spomnila še enega v dušo segajočega zapisa Najsvetejše.

    D (515): 'Zvečer, ko sem se sprehajala po vrtu in molila rožni venec, sem prišla do pokopališča; odprla sem vrata in začela moliti ter sem v notranjosti vprašala duše: »Gotovo ste zelo srečne?« Zaslišala sem besede: »Srečne smo toliko, kolikor smo izpolnile Božjo voljo.« Sledila je tišina kot prej. Šla sem vase in dolgo premišljevala, kako izpolnjujem Božjo voljo in kako uporabljam od Boga podarjeni čas.'

    Hvaljen Jezus in Njegovi. Slavimo Ljubezen med Najsvetejšo in Jezusom Milim, v tem je vse. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravzaprav je stereotipnost učni pripomoček za popolne začetnike v veri. A ker večina ostane na tem nivoju, jim taka vera (p)ostane plehka in neživljenjska, ne-Spoznavna, zato se njihov um obrne raje v svet ali v alternativo. Oziroma v krščeno-ateistično-poganstvo. Pri tem jim zelo pomagajo učenja o energijah ter brez-Osebni deli religij, in končajo v hipermarketih, pri raznih energetikih, le šunko in potičko pridejo požegnat, ter župnika za pogreb svojca prosit. V vseh nas so sledi teh zmot. Zmot kar se tiče Poti Odrešenja.

    Je bil Jezus res prestrašenec pred križanjem? Je bil Tomaž res nejeveren, če pa je imel pogum, večji od vseh apostolov? Je bila Magdalena res tako grešna, če je lahko takoj postala čista in vzljubila in Služila? Je bil Peter res zajec? Potem je bil tudi Jezus poveljnik čete, ko je zaukazal suknje prodati in meče kupiti? Vse to so pravljice za deco, ki pa jih vsako leto poslušamo pri svetih mašah. Seveda tak pristop ne vodi v Odrešenje, pa tudi k novim poklicem ne.

    A bolje je biti tiho, ker smo popolne ničle, še pravi kristjani da nismo, in sv. Štefan nam bo spremljevalec, če se bomo preveč oglašali. Kako bodo mnogi veseli, ko bomo utihnili!! A tiste, ki se nas veselijo, Gospod blagruje. Vsak dan.

    Res bi bilo najbolje najsvetejšin Dnevnik nenehno brati, častiti in analizirati, kajti v njem se da najti vse, kar je od Ljubezni do Gospoda in z Njim, tudi tisto, kar so Indijci vedeli že tisoče let pred Hebrejci, in to dali tudi v prakso, od Heberejcev in kristjanov pa le redki, med njimi sveta Favstina. Pa še ona je bila poslana sem dol kot večno Odrešena duša, večna osebna Jezusova spremljevalka.

    Ooooo, kakšen poden smo! Le kako se lahko Rešimo, če nam Bog vsega ne spregleda?? Pa še potem ne bo šlo, če si nekje globoko v srcu, celo nezavedno, ne želimo zelo zelo, da bi Bogu Služili z Ljubeznijo. Za kaj takega pa potrebujemo predspoznanje vse jalovosti naše človeškosti in tega sveta. Sveta sestra pravi:

    "Življenje na Zemlji je eno samo umiranje,
    moje srce pa čuti, da je ustvarjeno za višave
    in ga nič ne prevzame v teh zemeljskih nižinah,
    kajti moja Domovina so nebesa, to trdno verujem."

    Brez tega najglobljega vedenja je vsa naša vera kot klopotec.

    Pa lep dan želim tebi in vsem.


    OdgovoriIzbriši


11.9.2018: Blog in komentiranje sta zaprta. Vesel študij!

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.