Sv. pater Pij: "Jezus nam v Evangeliju govori, da Nagrade ne dobi tisti, ki je dobro začel; niti tisti, ki je nadaljeval nekaj časa; ampak tisti, ki je vztrajal do konca."
- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.
- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.
- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.
- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.
ponedeljek, 15. januar 2018
34.
Peklenske Dražgoše
In rešitev
Poganski tempelj nad krvjo nedolžnih
Najprej si preberite tale škofov očetovski odziv, poln
Ljubezni, pa tudi opomina: KLIKNI. Kdor je pameten, bo škofovo opozorilo zelo
resno vzel. Kajti Gospod je z njim.
Dražgoše so mi v srcu vedno blizu. Premnogokrat smo šli
skoznje, poznal sem kakega vaščana in poznal sem ljudi iz katere od vasi v
bližini. Zato sem že pred skoraj 50. leti vedel resnico o Dražgošah. Do začetka
mojega najstništva tam ni bilo glomaznega spomenika, potem je bil narejen, in je
nekaj desetletij bedno propadal. Nikoli nismo stopili nanj. Šele kasneje sem z
grozo spoznal, da so betonsko pošast naredili nad kostnico nedolžnih žrtev
partizanske zvijačnosti (žrtve so bila desetletja po vojni skrivno
blagoslovljene). Namreč, držali so se Pijadejevega načela, da je treba Nemce
spraviti nad kmete, da ti izgubijo kmetije in se pridružijo naši rdeči armadi.
Vem tudi, da domačinom tam naokoli desetletja dolgo ni bilo dovoljeno postaviti nove cerkve; k maši so hodili daleč dol v dolino, kot da bi šel s Kredarice
recimo v Mojstrano. Kakorkoli, saj sami veste bolje od mene.
Takole pa je govoril sam hudič osebno, v Moše Pijadejevi
podobi, na 1. zasedanju AVNOJ-a, 1942 v Bihaću:
… Potrebno je narediti tako veliko brezdomcev,
da bo teh brezdomcev največ v državi. Zaradi tega moramo požigati. Streljali
bomo, pa se umaknili. Nemci nas ne bodo našli, bodo pa iz maščevanja
požigali vasi. Potem bodo kmetje, ker ostanejo brez strehe nad glavo, sami
prišli k nam in tako bomo imeli ob sebi ljudstvo, ter na tak način postali
gospodarji situacije. Tisti, ki nimajo niti hiše niti zemlje niti živine, se
nam bodo hitro pridružili, ker jim bomo obljubljali veliko ropanje.
Težje bo s tistimi, ki imajo kakšno lastnino.
Njih bomo nase navezali s predavanji, gledališkimi predstavami in drugo
propagando … Na tak način bomo postopoma obšli vse pokrajine. Kmet, ki ima
hišo, zemljo in živino; delavec, ki prejema plačo in ima kruh, za nas ne pomeni
nič. Iz njih moramo narediti brezdomce, proletarce … Samo nesrečneži
postanejo komunisti, zato moramo nesrečo ustvariti, množice vreči v obup; mi
smo smrtni sovražniki vsakega blagostanja, reda in miru.
Tu je bil torej peklenski načrt partizanov za Dražgoše. Izvedli
so ga do potankosti. In ta prevara se še vedno nadaljuje. Pijade je v večnem peklu, in mnogi mu navdušeno sledijo. Četudi se
danes še posmehujejo.
Včeraj sem v poročilih slišal bistven del govora letošnje
predrzne govornice, pa kasneje Kučanovo pohvalo, da je bil to dober vseslovenski
govor ali nekaj takega. Nekaj o tem asuričnem hujskanju: KLIKNI. Prisoten je bil tudi ljubljenec mnogih katoliških
očakov, spoštovani gospod predsednik republike, od kristjanov maziljeni Borut
Pahor-Spravitelj (fantastičen dan). Med govorom sem se hudo začudil, nato pa, prvič v življenju,
vzel Križanega v roke in Ga postavil tik pred ekran: ''Ljubi Gospod, ali
slišiš? Nemogoče, da ne bi slišal. Vem, da slišiš, in če slišiš, boš tudi kaj storil.
Saj to govore nad blagoslovljenimi.'' Ko sem Ga vračal nazaj, je dejal: ''Molite.''
Smrk.
In sem se spomnil, da mi je nedolgo nazaj Oče poslal
ljubo dušo, da sva šla do Njega, in mi je pokazal 94. psalm. Kasneje sem
gruntal, kdaj je bilo to, in se spomnil, da sem ravno razmišljal o tem, kako
Gospod dopušča, da se že 70 let uničuje Njegov ljubi rod in dediščina - je bil
to takšen greh storjen, da imamo tako karmo?
Pa mi je bilo dano doumeti, da le
premalo z namenom molimo. Da naj vsak vernik kadar le more moli ta psalm, posebej
zadnji dve kitici. Naučite se ju na pamet. Potem pa molite v tisoče.
To je pač pokora za zemeljske storitve in usluge. Namreč,
celo hudiči delajo hude pokore in romajo na peklenske maše, nad kostmi
nedolžnih, zato imajo tudi moč, da tlačijo še naprej. Družbo jim delajo tisti
del duhovščine, ki je padel, ter neverni kristjani, ki se želijo ljubiti s
kosmatcem. V ta namen so celo teologijo
pohabili do skrajnosti. Namesto boja za vero, boja samega s seboj seveda,
so izbrali upogljivost do vsega, kar ta čas prinaša. Tega učijo tudi svoje in
tuje otroke. Vmesili so se v kosmatčev golaž, kot olje. Zato so zapisani ognju
spodnjih vic, četudi mislijo, da niso. Že zdaj so tam.
Zadnji dve kitici psalma pravita (spletna varianta psalma
ni najboljša):
Mar se lahko druži s Teboj prestol pogube,
ki ustvarja nered v imenu zakona?
Zbirajo se zoper dušo pravičnega
in nedolžno kri obsojajo.
Toda GOSPOD nam je postal utrdba,
naš Bog skala našega zatočišča.
Povrnil jim bo njihovo lastno zlobo,
uničil jih bo v njihovi hudobiji,
Gospod, naš Bog jih bo popolnoma uničil.
Prvi vrstici druge kitice sem dal v množino. To mora biti
do sredine leta moljeno milijonkrat, potem pa vsi na volitve in voliti desne
stranke. Brez te pokore pa bo še njena pra-hčerka zabavala naše pravnuke, tam
gori, kjer je Bog dopustil podlo kajnovo zvijačo. Nas je že želel nekaj priučiti. In vsake tlake je enkrat konec, ko
je vsega res že preveč. Ko predstavniki voditeljev zadnjih 70 let vpijejo sami
proti sebi, četudi so polnih riti, krivijo pa potlačene verne, takrat se pa
Gospodu res zagnusi. Naši mili Grozdeti so jih razvadili, a zdaj je šlo to
preko vseh meja. Mislim, da Gospod, ki vse vidi in vse sliši, viha rokave.
Mar si ne želimo sprave,
a oni si je ne žele?
Torej jim Gospod ne bo dal
sprave z Njim.
Mar si ne želimo miru z njimi,
a si ga oni ne žele,
zato jim Gospod ne bo dal miru
z Njim.
Mar jim nismo odpustili zla,
a oni ne odpuščajo,
zato jim Gospod ne odpušča:
slabo končujejo, ko se veter
njih zabav
poleže.
Gospod vedno
pomaga pravičnim in vedno zatre krivične. Z molitvijo se stvari hudo
pospešijo. Če pa je naša teologija na to temo bolehna, je naša molitev šibka,
in zato smo v suženjstvu. Če bi nekateri slovenski kvazi-pripovedniki v talarju
in s ploščico pred nosom, v roke vzeli Pismo ali pa morda Benediktovo Luč sveta, bi lahko brali:
''Cerkveno kazensko pravo je
delovalo do poznih petdesetih let; ni bilo sicer popolno, a bilo je uporabno.
Od sredine šestdesetih let pa ga kratko malo niso več uporabljali.
Vladala je zavest, da Cerkev ne sme biti pravna Cerkev, ampak mora biti Cerkev
Ljubezni; ne sme kaznovati. Tako je ugasnila
zavest, da je kazen lahko dejanje Ljubezni. Tedaj je prišlo tudi pri čisto dobrih ljudeh do
čudne zatemnitve mišljenja.
Danes se
moramo spet na novo naučiti, da se Ljubezen do grešnika in Ljubezen do
oškodovanega izravnata s tem, da grešnika kaznujem v možni in ustrezni obliki. V
tem pogledu je prišlo v preteklosti do spremembe zavesti, po kateri je
nastopila zatemnitev
prava in nujnosti kazni. Konec koncev je prišlo tudi do zožitve pojma Ljubezni, ki
nikakor ni samo prijaznost in prikupnost. Prava Ljubezen je Ljubezen v Resnici.
K Resnici pa spada tudi to, da moram kaznovati tistega, ki se je pregrešil zoper
resnično Ljubezen.''
Seveda mi ne bomo nikogar kaznovali; to stori Gospod, in
naj stori On, ker bo tako najbolj pravično. Mi pa Mu lahko dopovemo, da smo lastno
lekcijo doumeli, in da smo pripravljeni da vzamemo vajeti svojega življenja v
svoje roke. To lahko storimo samo z milijonkratno molitvijo. Potem je vse
mogoče.
Vse je v pokori. Če hudiči opravljajo večje pokore in
'maše' kot mi, potem bo tudi Gospod še čakal. V tem je 'keč' naše večne poraženosti:
v slabi veri (molitvi) in šibki roki, ki meče listek v skrinjico. Vdajamo se
vnaprej, potem pa javkamo. A to ni Očetova narava niti načrt. To smo si sami
izvolili, Gospod pa hudim duhovom dopušča mučenje, kolikor misli, da nam je v
korist in spametovanje. Seveda pa jih za to delo ne bo s sladkarijami nagradil.
Kajti njim je sladko že zdaj. Dal jim je položaje, moč, kačji jezik, obilne penzije - vse, kar so želeli, pa Mu še vedno niso hvaležni. Posmehujejo se. In to je njihovo trenutno plačilo.
foto: splet
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Šepet, ki udari v srce, hvala Jona. Nastavljeno nam je zrcalo, ki pokaže nemo, a bučečo grozljivost. Kar je opisano, je stanje, kakršnega živimo v Sloveniji in v svojih mimobežnih življenjih. Boleče je to, da se ne pomujamo k spremembam. Ljudje v večini ne želijo zaživeti Naloge življenja, niti se ne opravlja dovolj pokore, če sploh kakšna. Tukaj v tem šepetu pa je jasno podano, KAJ in KAKO jo opravimo. Sprintala sem si včeraj te zadnje kitice 94. psalma in se jih naučila.
OdgovoriIzbrišiJe zadnjič en starejši upokojenec rekel, da bi mladim vse pametne telefone pobral, saj samo še na njih visijo in mislijo, da je to življenje. Ta črnemu je dodobro uspelo nakuhati ljudi v lenobnost in vrinjenost v tok gruče, v ritem skvarjenih sistemov, o katerih lahko beremo v časopisju in obvladujejo sfere javnih institucij. Razčlovečenje duše Slovenca je na pohodu z bolj udarnim korakom kot si sploh upamo pomisliti in ob uvidu tega bi zbežali od groze.
Duha razločevanja skoraj ni več in ogorčenje nad tem se mora vzbuditi v nas samih. Drugače ne bo energije za premik in takšen zapis kot so peklenske Dražgoše ravno to zgane v človeku. Vsaj svoj delež je nujno opraviti, to pa je preprosto, da naše življenje postane ena sama živeta naloga, Ljubiti Gospoda in poskrbeti za tiste, za katere smo odgovorni, s svojim zgledom in življenjem. Nimamo kaj izgubiti, brez tega spreobrnjenja smo že tako mrtvi v duši.
Hvaljen Jezus in Njegovi, ki so vsak v svoji karizmi Živeli zgled Ljubezni do Rešenika, Jezusa Kristusa. V priklonu pred Vami, lidija.
Dobro poveš. Po drugi strani pa človek spozna, da tudi pokore ne pomagajo, če Bogu ni mar. In spozna resničnost besed prejšnjega papeža Benedikta: "Če to hočeš, Gospod, potem pač stori." V tem smislu.
OdgovoriIzbrišiČe želiš Gospod, Rešiti ta narod in to Cerkev, jih boš pač Rešil. In če narod želi biti Rešen, bo pač Rešen. Jaz pri vsem tem ne morem nič. Le da sem Ti tole povedal.
Šikataganai: včasih se preveč napenjamo kaj spremeniti, pa ni nikoli nič, ne glede na stahotne pokore. Včasih pa rezultat je. V glavnem med vernimi in nevernimi ni večjih razlik, neverni še večkrat zmagajo, ker manj na Boga računajo in se bolj sami trudijo.
Obstaja pa še ena druga zgodba: Ljubiti Gospoda. To pa ni zemeljska želja, in če Ga Ljubiš, si TAKOJ Odrešen. To je VSE.
In takrat lahko rečeš: "O moj Gospod, če želiš koga rešiti, ga pač reši." Človeku pa rečemo: "Če želiš Biti Rešen, Ljubi Gospoda in Mu povej, da želiš biti Rešen."
To je vse. Vsakdo ima Boga tako v sebi, kot ob sebi in nad seboj. In če želi Rešitve, naj pač tako živi, in če Jezus želi njegove rešitve, bo pač Rešen.
Kakšen MIR Gospodov pride v srce tistega, ki tako razmišlja!!! Še hudih pokor se mu odtlej ne ljubi več opravljati, le Gospoda Ljubi in je Rešen. Ostali pa kakor želijo: če želijo biti Rešeni, bodo Rešeni, in če Gospod želi da so Rešeni, naj jih pač Reši. Zelo preprosto je to, ko enkrat Spregledaš, in tudi sebe realno oceniš.
Temu se reče slaviti in služiti Gospodu "v duhu in v Resnici"; brez Cerkve in oltarja in žrtvovanj; to je Razodetje:
Kogar Oče želi rešiti, ga pač Reši, najraje pa tistega, ki želi biti Rešen.
Aleluja! Lahko grem spat in veselit Gospoda, kar se reševanja sveta tiče. Če bi Slovenci želeli biti rešeni kajna, bi bili pač rešeni, in če Gospod želi, da smo rešeni kajna, naj pač tako stori. Saj je vsemogočen in neodvisen v Svojih načrtih. Jih pa malo spremeni, če jasno povemo, da si želimo rešitve.
Na koncu je vse zelo preprosto. Je pa za razumeti, zakaj ljudje zavračajo Boga, in se raje na svoje nohte zanašajo. A če jih Gospod želiš rešiti, jih pač reši. Tudi tiste 'molivce' v Dražgošah. Amen.
PS: papež Frančišek je dejal, da ga je strah jedrske vojne. Tudi naš škof je rekel, da ga je nečesa strah, sem pozabil česa.
OdgovoriIzbrišiStrah? Kdor ima strah, nima Ljubezni. In tudi Bogu ne zaupa. Kajti Bog je vsemogočen, in če želi nekaj preprečiti, pač prepreči, če pa ne želi preprečiti, je tudi ves strah zaman, ker je strah kilava želja.
Če Gospod želi Rešiti svet, naj ga pač Reši. Pravijo, da ga je rešil že na križu, a žal večina človeštva tega ne čuti. Na Božji banki ima vsakdo od krščenih in nekrščenih po en milijonček Milosti, na Jezusovem računu, a če nič ne rečejo, Gospod pač ne odpre računa zanje.
Včasih pa ga odpre, četudi nič ne rečejo. In zdaj naj se jaz v to mešam? Ta smet, ta drobtina??? Kdor želi biti v Miru in Rešen, naj pač Ljubi Gospoda, ki je Kristus, in če Gospod želi rešiti ta narod od kajna, naj ga pač reši. A bojim se, da se bodo potem verni prevzeli, kot so se že kdaj, in zato pozabili na nebesa, ki so edini Dom. Zato bo Gospod kajne kar lepo pustil med žitjem vse do konca sveta; da nam ne bo prefletno in ne bomo zablodili, da so nebesa tukaj. Ker tukaj je zapor in prevzgojni dom za asure.
Če pa želimo kaj malega spremeniti, pa je treba kaj reči Gospodu, in zato je Njegov zgornji predlog, naj molimo. Ni pa to nujno, moliti, kajti Gospod Reši kogar On hoče, pa če ta pred tem moli ali pa ne. Res pa je, da od Rešitve naprej z veseljem moli, da bi Ga veselil.
Tako nekako. Šikataganaj v tem kontekstu pomeni: Ti stori, če Te je volja. Če pa misliš, da je dobro, da Cerkev tlačijo kajni, in zavajajo naše otroke, generacijo za generacijo, pa je to pač dobro za nekaj; je v pokoro vernim in v skušnjavo divjim.
Torej je vedno vse OK. Kakšen Mir!