- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.

- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.

- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.

- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.

sreda, 31. januar 2018

39. Pravilen odnos do lastnega telesa,
če želimo priti Domov
2 od 4
 Kompletni mi
slika: splet
31.1.2018, sre.

Nadaljujemo razlago tretjega vodila svetnikov. Stvari so komplicirane, a jih skušam čim bolj poenostaviti za razumevanje. V prejšnjem zapisu smo povedali, da pri običajnem človeku, živečem v ujetništvu čarovnice materialne energije, prevladuje telo nad duhom in dušo. Kar je popoln absurd, kot če bi čevelj vladal stopalu. Ali živina kmetu. Ta tragična in odločilna zmota, da smo mi naše telo, je simptom našega popolnega duhovnega neznanja.

Vsako živo bitje, ki ima fizično telo, a nima Znanja o Resnici, misli, da je to telo ono samo. Zaradi strahovite magične in senzualne moči materialnega sveta, in zaradi lastne nespameti, pozabljamo, da smo mi duše, večne duše, in da so naša telesa samo začasne obleke teh duš. Zato služimo le telesu, ne skrbimo pa za svoje duše. Zaradi tega se naše duše uprejo telesu: in šele ko je telo v velikih zagatah, je um morda pripravljen sprejeti dejstvo, da mi nismo minljiva telesa, ampak nekaj veliko večjega in večnega.

Pritikline našega telesa

Noben teolog vam ne bo znal preprosto razložiti, zakaj je Jezus Gospod dejal, da če kdo želi biti Njegov Učenec in popotnik skozi nebeško večnost, mora sovražiti svoje sorodstvo in celo samega sebe. Sovražiti je krepka beseda, ki pa ni bila mišljena dobesedno, ker učitelji včasih uporabljajo močnejša zdravila pri zabitejših učencih. Je pa res, da moramo vso svojo žlahto, ki jo bomo spodaj našteli, smatrati kot začasno in minljivo stvar, ki je pogosto samo ovira pri našem učenju Ljubezni do Gospoda.

Naša usoda na Zemlji je v veliki meri odvisna od vrste, oblike našega telesa. Drugače živimo, če smo v ženskem ali v moškem telesu; če smo v kravjem, pasjem, opičjem ali človeškem telesu; če smo v mladem in zdravem, mladem a bolnem ali starem telesu. Že manjše posebnosti ali pomanjkljivosti na človeškem telesu nam lahko popolnoma spremenijo našo usodo na Zemlji. Npr. če smo bolni, težko služimo denar, če pa nimamo denarja, nas nihče ne mara, zapustijo nas domala vsi sorodniki in prijatelji, če pa še Boga Ljubimo, nas napade in ogovarja pol žlahte. Zato svetniki govorijo: ''Na koncu nam ostane samo Bog.'' In Njegovi.

Od usode fizičnega telesa so torej odvisne tudi ZUNANJE ZAČASNE PRITIKLINE našega telesa. Te pritikline so, poleg LASTNINE in vrste službe, tudi:

- naša družina in vse sorodstvo,
- prijatelji,
- sosedje, znanci …

Ko Jezus reče, da kdor ne sovraži svojega očeta, matere, bratov, sester, posvetnih prijateljev in samega sebe, ne more biti Njegov učenec, to torej pomeni, da je s stališča Odrešenja in Služenja Gospodu z Ljubeznijo vsa ta krama le ZAČASNA PRITIKLINA našega telesa, ki nam ne more pomagati pri vrnitvi Domov. Celo nasprotno: vse to nas strahotno Ovira pri Hoji za Kristusom. 

Pa vendar: sovraštvo nas bo ubilo.

Pravilen odnos do začasnega telesa in njega pritiklin

Kakšen odnos je dobro imeti s svojim telesom, da bomo uspešni na Poti Domov, kjer ni trpljenja, ampak je sladkost Ljubezni in Mir?

Obstaja več pomanjkljivih odnosov do lastnega telesa, recimo ti trije:

- ali nam je telo kralj in vladar, zato mu služimo kot sužnji,
- ali nam je telo le neka samoumevnost, ki jo sicer potrebujemo, ne skrbimo pa zanj,
- ali pa poskrbimo za najnujnejše stvari, ki jih telo rabi, imamo pa miselno in čustveno bolan odnos do njega.

Takšne in podobne odnose do lastnega telesa vidimo tako pri ateistih kot pri mnogih svetnikih, razen da svetniki nimajo prvega od naštetih odnosov. Problem pa je, da če smo do svojega telesa nemarni ali pristranski, ne moremo izpolniti prve Božje Zapovedi:

Ljubi Gospoda, svojega Boga, z vso silo srca, duše, duha in telesa!

Ja, dragi moji, Boga se ne Ljubi le v možganih, kot to skušajo zaman izvesti posvetni teologi, ampak je treba biti za ta Odnos kompleten: vse sile človeka morajo sodelovati pri tem.

Svoje telo moramo zato smatrati kot orodje v službi ljubečega Služenja Gospodu, ki je Kristus, in tudi kot orodje v prevzgoji našega duha, ki mora dušo na koncu privesti tja, kjer smo resnično Doma.  

Svojega telesa torej ne moremo uporabljati za izvajanja čutnega zadovoljevanja ZASE. Naše telo mora služiti našemu duhu, kateri služi Bogu. In skupnosti, kjer živimo. 

Ker pa je narava našega telesa narejena tako, da bi sebično služilo predvsem sebi in svojemu ugodju, je treba to telo POSTOPOMA PREOBRAZITI v služeče telo. Do sedaj smo imeli pohotno in sebično telo, svetniki pa imajo služeča telesa.

Obstaja še vmesna faza, ko ljudje in živali sicer uporabljajo telo za služenje, a končni cilj tega služenja je spet čutno uživanje, zato moramo ta način prav tako prišteti med Jezusove 'sovražnike'.

Pa vendar, kdorkoli je spoznal, da nam je telo le en sladostrastni ter boleči birič, in je začel z naporno in dolgotrajno prevzgojo svojega telesa, s ciljem, da bo to telo služilo skupnosti, kaj šele Bogu, je naredil prvi korak na Poti, četudi je morda povsem neveren. Npr. gasilec, ki trdo vadi tako svoje znanje kot svoje telo, da lahko premaguje enormne napore in nevarnosti med gašenji požarov in reševanji ljudi, je storil tak bistveni prvi korak. Enako je z vojakom, policistom ali kirurgom. Ko pa si takšni ljudje potem slačijo majice in se selfajo, ter pošiljajo fotke po spletu in se lepijo na koledarje, pa je njihovo poslanstvo omadeževano, kajti greh napuha je vstopil vanje.

Zato so konec koncev vse pokore telesa, ki niso v služenju Ljubezni do Gospoda, grešne, a če je prisotna nesebičnost, se vendarle razlikujejo med seboj.

Čustveni odnos do telesa

Zdaj pa bomo govorili le s stališča duhovne Poti. Kdorkoli malo resneje stopi na Pot, takoj, že prve dni, ugotovi, da so se mu telo in njega pritikline HUDO UPRLI. Telo ne more kar na hitro prenehati z grehom ubijanja, torej z mesno prehrano. Niti z grehom nečistosti. Potrebujemo čas za to. Tudi ne more kaj dolgo časa moliti, se postiti ali prenašati težja bremena. Niti ne more biti dlje časa pri miru ali dlje časa neprekinjeno delati. Ob vsaki od neugodnosti želi kar poboleti, se poškodovati, ter umu nenehno sporoča, da bo 'mrčkalo', če bo še malo naprezano … Zato telo običajnega človeka ni pripravno za hojo za Kristusom. Teologija zavaljenih teoretikov tega dejstva noče priznati. Kaj šele, da bi priznala, da so vse pritikline telesa prav tako en RAZVAJEN kolos, cirkus, ki ga ni mogoče nikoli zadovoljiti, in prej bo telo umrlo in duša z njim, kot bo vsa ta žlahta pripravljena, da nam pomaga pri hoji Domov.

A je to jasno?

Zaradi tega spoznanja začetnik na Poti včasih ustvari NEGATIVEN odnos do svojega telesa in njega sorodstva. Kar pa je le druga stran svinčene kolajne. Takšni ljudje resnično zasovražijo, v večji ali manjši meri, tako sebe, kot tudi svoje telo in žlahto. A v Jezusovem priporočilu obstaja neviden paradoks:

Pravi, da kdor želi biti Njegov učenec, mora sovražiti sebe in svoje sorodnike (torej tudi svoje telo), a ljubiti mora svoje sovražnike. Kaj to v resnici pomeni:

Če sovražimo sebe in svoje telo s pritiklinami, so torej to naši sovražniki - zato jih moramo ljubiti!

Neverjeten paradoks, kajne? A ker sveti Janez pravi:

Ne ljubite sveta in tudi ne tistega, kar je v svetu! Če kdo ljubi svet, v njem ni Očetove Ljubezni.

… moramo ljubezen s svetom in svojim telesom zamenjati z nečim drugim, kar je pozitivno, ni pa še ljubezen, kajti Ljubezen je le ena: DO BOGA. Vse ostalo so POŽELENJA. Če imamo torej ljubezenski odnos do sveta, smo le v iluziji, ker smo v poželenju, če pa imamo SOČUTJE do sveta, pa je to nekaj drugega.

Sočutje, sočutje!

Svoje telo moramo smatrati kot domačo žival, kot tudi vse sorodstvo zraven, in imeti do tega življa in lastnine, sočuten, očetovski odnos. V primeru lastnega telesa to pomeni, da do njega ne gojimo zamere, nestrpnosti, pa tudi zlorabljamo in izkoriščamo ga ne - pa vendar ga podvržemo neki askezi, kajti konj mora služiti dobremu kmetu, ne pa da je kmet suženj konju. Le na tak način lahko, poleg mnogih drugih Znanj, uresničimo celotnost samega sebe pri služenju Gospodu.

Starokrščanske travme

Kadar Nauk o Ljubezni do Gospoda ni oživljen, in se verniki skozi stoletja rinejo v mešanici greha ter suhe in težavne vere, takrat so stroge in do telesa nesramne askeze morda še smiselne, a v današnjem času so popolnoma nemogoče, ker je človek povsem pomehkužen.

Ena od takih askez je bilo in je še vezanje vrvi okoli pasu, z namenom, da bi senzualne in zemeljske težnje svojega telesa mentalno zadržali 'spodaj', in s tem srce ter um ohranili čista. Kar pa je iluzija in tudi tragedija. Zakaj?

Jasnovidci v Cerkvi so opazili, da se iz tal gor, okoli naših nog, ovija nekakšno čudno energijsko bitje, ki ni prav lepo na pogled. V svojem neznanju so zaključili, da je to bitje sam peklenšček, ki nas sili v senzualnost. Zato so se ga skušali fizično in tudi mentalno znebiti. Izganjali so ga, preklinjali, ter skušali privezati 'pod pod'.

Vendar je to le naše elementarno energijsko bitje, ki skrbi za naše telo, pa tudi daje moč našemu duhu in delno tudi duši. Če imamo negativne misli in besede do njega (torej do telesa), to bitje ZBOLI, ali pa se celo upre, ker nam ne more z ljubeznijo služiti. Zboli tudi, če svoje telo postavimo za svojega kralja, in mu služimo. Tudi to bitje si želi Odrešenja, ki ga lahko doseže le PREKO NAS. Seveda je popolnoma zemeljsko, a je kot tisti osliček, ki je Jezusa peljal v Jeruzalem: zdaj je v nebesih. Mi pa z našim bolestnim čustvenim odnosom do telesa, sebe in sveta, to bitje, ki skrbi tudi za naše srce, pohabimo, zato dobimo dvojni problem: njega pohabljenost še nadalje pohablja našo lastno bedo. Vzgojili smo si torej družabnika, ki je tak kot mi, zato še pospešuje naš propad.

Asketi, ki z močjo neznanja in volje ugonabljajo to 'grdo', a dobro bitje, s tem uničujejo eterične energije lastnega telesa. Takšni ljudje zapadejo najprej v šepanje, potem pa v telesne bolezni, največja bolezen pa je celebriranje vere samo v omejenem razumu. Takšne duše so dlje od Odrešenja, kot je bil Jezusov osliček ali ribe, ki jih je spekel svojim učencem po smrti in Vstajenju. Še prav posebno je to bolezen videti že na daleč pri kristjanih, ki so resno vzeli neko samostansko askezo: v spodnji del telesa so šibki, vse je zbrano le v naprej viseči glavi, oseba pa oddaja občutek zamišljenosti in čustvene praznine. Besede so sicer mirne in spravljive, v njih pa ni sile srca in Ljubezni. Taki modeli mislijo, da so dobro opravili svojo pokoro in da lahko mirno čakajo na Odrešenje, a zmota ne bi mogla biti večja. Mentalna vera je kot metalna (kovinska) juha.

Nekaterim svetnikom starega kova je sicer uspel ta podvig, da so sovražili lastno telo in njega energije, ter vseeno razvili Ljubezen ter odšli Domov, začetnik na Poti pa si bo Rešenje na tak način odložil za nekaj sto do nekaj tisoč let! Kajti sveta Favstina Kowalska je, preden je začela mrtviti svoje telo, že imela neizmerno moč Ljubezni do Gospoda, katera s hiranjem telesa ni upadla. Nekdo, ki to Ljubezen šele razvija, pa bo z mrtvenjem in zapostavljanjem telesa samo podaljšal svoje trpljenje in ZMEDO.

Senzualnost telesa se postopoma 'zauzda' le z razvojem Ljubezni do Gospoda. Vse druge variante so vprašljive in začasne.
  
Zaključek

Tako do svojega telesa in njega eteričnih energij, kot do sebe in svoje bedne žlahte, v vseh oblikah, moramo imeti torej sočuten odnos. Sočutje je nekaj, kar kristjani skorajda ne poznajo, budisti pa so ga razvili do popolnosti. Sočutje je kompromis med sovraštvom/nebrižnostjo ter Ljubeznijo do Boga. Ker mi moramo še nekaj časa živeti v tem bednem svetu in telesu, zato ne smemo biti niti nemarni niti sovražni, ampak sočutni. V tem primeru bomo lahko postopoma prišli do takšnih okoliščin, ko se bomo lahko nekoliko umaknili od sveta in začeli razvijati Ljubezen do Boga. Od tu naprej pa gre Pot strmo navzgor, čas se potisočeri v enem dnevu, razumevanje Nauka postane otročje lahko in v srce in dušo nam prideta Mir in sladkost. Kar je simptom Gospodove prisotnosti.

Seveda pa brez zmerne askeze telesa ne bo šlo: telo moramo spremeniti, in ga uporabiti kot orodje za razvoj svoje volje, duha, in kasneje kot orodje v svojem ljubečem Služenju. Zato ga ne smemo zapostavljati, zlorabljati, preklinjati ali častiti kot kralja, ampak pretvoriti v voljno orodje in prijatelja za uresničitev NAŠE OSEBNE  karizme v Služenju Gospodu, ki je Jezus Kristus. Vsakdo od nas ima svojo lastno karizmo do Gospoda, in tej karizmi mora biti prilagojeno in služiti tudi telo. 

To je Kristusov Evangelij. Hvala tebi Zvesti!


Naslednjič pa o tem, kdaj so askeze jalove, ter kako uporabljati telo za Služenje Gospodu. 





5 komentarjev:

  1. Zelo uporabe zapis, dal mi je misliti ta odnos do lastnega telesa in na tem delam, ker mi še veliko manjka. Slika z vidro okoli nog pa nazorno pokaže naše elementarno energijsko bitje. Nisem nikoli pomislila, da si tudi to bitje želi Odrešitve.

    Spomnila sem še enega paradoksa mogoče in sicer kot pišeš, naše telo moramo smatrati kot orodje v službi ljubečega Služenja Gospodu, ki je Kristus in tudi kot orodje v prevzgoji našega duha. So pa ljudje, ki se urijo in trenirajo npr. borilne veščine ali pa kakšne druge metode za prevzgojo telesa, ki prihajajo iz Vzhoda. Ko klena duša tega okolja sliši, da kaj prihaja z Vzhoda, že vse jim diši (da ne rečem jim smrdi) po neki ezoteriki, new-age-u ipd. Smatra se kot škodljivo in kvarno za utrjevanje telesa in duha na Poti Domov.

    Sveti Pavel, prej Savel je tudi meč vihtel in vojaške veščine obvladal. Nič kaj svetniška ni bila prej njegova karakteristika, ampak Bog je to njegovo utrjenost telesa in duha preobrnil, da je iz njega naredil »enega in edinega svetega Pavla.«

    Zanima me, kaj se da koristnega iz vsega tega potegniti v prid prevzgoje telesa. Vpogled v poznavanje resničnosti teh znanj lahko marsikomu pomaga na Poti.

    Hvaljen Jezus in Njegovi, ki Poti uče. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi del:

    Živjo lidija! Mnoge stvari si načela, o katerih bi bili potrebni debelejši zapisi. Morda pridejo na vrsto, po navdihu.

    Glede borilnih veščin: mar ni Cerkev svoje vernike še nekaj desetletij nazaj imenovala za Kristusove vojščake, Marijino vojsko, ipd? Mar ni bilo desetine največjih svetnikov pred tem vitezov ali vojakov ali vojščakov? Mar ni Jezus zapovedal učencem, da naj tisti, ki nimajo meča, prodajo suknjo, in si ga kupijo? Mar ni Peter odsekal uho služabniku duhovnika ob aretaciji? Današnja Cerkev je MRTVA MRTVA MRTVA s stališča moči, sv. Pavel pa je dejal, da se dela kristjanov ocenjujejo v njih moči.Bomo kaj o borilnih veščinah povedali, komur pa to smrdi, naj obišče duhovnika v Zgornji ali kateri že Štangi, ki je imel mašo na TV nedolgo nazaj, in ga malo povpraša o Kempu, ali pa naj ga malo za kravateljc zagrabi, da bo kaj na hitro spoznal. Pa je ta duhovnik zelo priljubljen med ljudmi, zgleda da celo pri škofu. (!!) A bi znal kakšno roko zlomiti, zadušiti ali koga uspavati s stiskom ali udarcem. Pa mu NIKOLI ne bo treba, če bo trdo treniral.

    Bistvo borilnih veščin namreč niso tekmovanja in pretepi. Bomo poiskali kak filmček, da vidite mojstre, ki vadijo po 50, 60 ali 70 let, vsak dan mnogo ur, pa se še enkrat niso stepli. So pa sposobni uboja z enim prstom, a to ni potrebno, ker je glavni namen strahovite bojne pripravljenosti ravno v tem, da atmosfera take osebe že na daleč izganja demone in umirja potencialne nasilneže. A je kdo kdaj videl policaja v kopalkah, na cesti? Na cesti ima vse živo obešeno na sebi, zato da bedakom pamet daje že vnaprej: si toliko neumen, da me napadeš? Zato imeti atomsko bombo, a je nikoli ne uporabiti, niti ni tako neumno, v tem pokvarjenem svetu.

    Kdor pa le nežno stran goji, kot naš papež, konča kot tisti svetniški brat v Taizeju, Roger, od babure zaklan med molitvijo, kajti NEŽNOST NASE VLEČE AGRESIJO, OBRAMBNA MOČ PA NASE VLEČE MIR IN RED. Očetovska vzgoja s kakšno po riti dela dobre fante, maminska popustljiva pa NASILNEŽE. Ti nasilneži potem pretepajo in kradejo predvsem punčkaste ali ostarele duhovnike, h kakemu bivšemu boksarju pa jih ni in jih nikoli tudi ne bo. Kajti Gospod je tako dober v svoji Ljubezni, da je kdaj pripravljen bedaku naložiti zdravil po hrbtu v izdatni meri, da bi se človek hitreje pozdravil svoje sebičnosti.

    Zato pa je treba vaditi svoje telo v skladu s svojo karizmo in še malo za kondicijo.

    Prav poveš, Bog ima najraje bivše bojevnike, kot je bil Pavel, pa tudi sv. Frančišek, ki je sprva želel postati 'silen bojevnik'. Mar ni postal, ko pa so demoni bežali pred njega svetostjo? Mar ni imel duha mudžahida, ko je šel delat samomor tja dol k nekemu sultanu, a je bil ta še bolj prebrisan, pa ga ni uslišal k mučeništvu? No, ga je pa, samo-izničenje, Frančesko uresničil kasneje, in zgodaj odšel Domov, ker ni mogel več gledati razvajenih frančiškanskih bratov. "LJUBEZEN NI LJUBLJENA!", je žaloval.

    Borbenost je Frančišku dala močnega duha, pa tudi telo je imel natrenirano za svojo karizmo - če bi kdo od nas tako živel tri tedne, bi končal na urgenci, o njem pa svet nikoli ne bi slišal.

    In je sv. Frančišek tudi svojo Cerkveno žlahto z veseljem zapustil, ker je bila tudi ta le PRITIKLINA njegovega asketskega telesa. Tukaj si poglejte, kaj vse je žlahta našega bednega telesa pripravljena storiti, kljub temu da si jo redil desetletja dolgo:

    http://nova24tv.si/slovenija/cloveska-okrutnost-ne-pozna-meja-hcerka-zelela-vreci-starsa-iz-njune-lastne-hise/

    OdgovoriIzbriši
  3. Drugi del:

    Družina mora biti, da otroci dobijo pravo smer, a hoja s Kristusom je izven telesne družine. Ker družina je le sorodstvo našega minljivega telesa, ne pa naše duše, zato to ni resnična družina. Naša resnična družina je sveta Družina, je Gospod z Materjo in Očetom in vsemi svetniki in svetimi. Naša družina so tisti, ki Ljubijo Gospoda oz. se tega z vsem srcem učijo. To je naš resničen Dom, to je naša edina Družina. Berite:

    http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Mt+12%2C+46-50&id13=1&pos=1&set=2&l=sl

    Vse ostalo pa so le 'sanje', kot pravijo budisti. Zaganjamo se za nekaj, kar bo že jutri prah in pepel. Kdor Ljubi Gospoda, Ljubi tudi vse Njegove svete in svetniške, in Ljubi vse, ki si želijo Ljubiti Gospoda brez vsake zavisti in hinavstva. Vse ostalo pa so le sence na tleh, ki se spreminjajo s potovanjem sonca, vsake pol ure so različne - in jaz naj se trudim zadovoljevati jih? Zaman sem to počel desetletja, samo asure sem redil in nehvaležneže. Kdor torej redi svoje telo za zadovoljstvo, in želi ugajati njega pritiklinam, bo trpel do konca sveta in še naprej.

    Kdor pa želi veseliti Jezusa in Njegove, kdor pomaga tistim, ki se učijo Ljubezni do Boga in se DRŽIJO navodil svetih predhodnikov, tisti bo živel s sladkim Mirom v srcu od jutra do večera in od večera do jutra, in Jezus in Oče bosta prišla, in živela pri njem. Le bedakom se mora počasi izogniti.

    To je Kristusov Evangelij, ki pa se zeloooo RAZLIKUJE od učenja Cerkve glede družin, mesa, vina in čimvečjega razmnoževanja, ter služenja tem organom. Cerkev po pravici oznanja razmnoževanje, a s tem tudi kvadriranje izvirnega greha, ki prihaja z njim. Pot Gospodovih služabnikov pa je OBRATNA, in nič ni narobe, če zapustiš priskrbljene otroke in vse, ki te poznajo, a jim ni mar za Pot - in si popolnoma nor le še na Gospoda in Njegove svetnike. Kleli te bodo in ogovarjali, a ko boš Rešen, bodo postopoma Rešeni tudi ti nespametni ljudje, ki so bili sorodstvo našega telesa ječa in nesreča. To je sočutje in Ljubezen Boga in Njegovih slug: pridejo Rešit tiste svoje, ko te nespametne duše odložijo svoje neumno telo, ki so mu zaman služili vse življenje.

    Ja, Bog je Usmiljenje, to pa prihaja predvsem preko Njegovih predanih služabnikov, ne v veri, ampak v Ljubezni. Zato so tudi demonski žlahtniki slej kot prej Odrešeni, če le niso vse do konca vztrajali v nasprotovanju bednim slugam Gospodovih svetnikov. Pa tudi če so, da le niso še preklinjali te Gospodove najmanjše, ker so Njegovi osebni učenci.

    A zakaj bi do smrti živeli v trpljenju? Kdor bo danes NAKLONJEN svetnikom, ki Ljubijo Gospoda, bo že danes dobil prvo kapljo Miru v srce. A sploh veste, kaj je ena sama kaplja Milosti? To je kot da bi ti Atlantski ocean padel na glavo - sprva se skoraj zadušiš. Potem pa je treba to stanje samo še vzdrževati, brez napuha in namernih grehov.

    Aleluja!

    Pa Bog s teboj in VSEMI.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za pojasnilo Jona. Zanimivo, da je splet dogodkov zelo hitro dal lekcijo iz napisanega. V moči je skrita skrivnost, ljudje pa večkrat vsakršno moč izraženo navzven enačijo z agresijo in nečim negativnim, kar pa nikakor ne drži. Potrjujem tudi iz lastnih izkušenj, kar si razložil, da nežnost in popustljivost vlečeta nase agresijo. S tem se samo širijo povsod, gredo, dokler ni jasne in trdne meje. A se ne dogaja nekaj podobnega tudi skandinavskim državam sedaj, ko so imele tako odprto držo do vseh?

    Ko pa kaj odločnega poveš in argumentiraš, ker si bil izzvan in moraš zaščititi resnico, je pa pogrom in nazaj jezikanje, češ, da ti ne morejo do živega priti. Potem pa sledi moj umik in TIŠINA. Začno se valiti valovi tesnob, a pri njih se nekaj začne dogajati. Nakar se večkrat pripeti, da čez nekaj časa pridejo in začno mirno pogovor naprej. A brez odločnosti in nepopustljivosti argumentov z življenjskega stališča na začetku bi bila povožena kot deževnik na deževni cesti.

    Najbolje pa je biti dobro utreniran - vadba moči telesa, kot poveš, da do takih stvari sploh ne pride in se že v duhu drugi strani razblini želja do povzročanja preglavic.

    Hvaljen Jezus in Njegovi. V priklonu pred Vami, lidija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro poveš in tudi izkušaš. Danes je nek mlad plečat in visok gospod, podoben Kličku, nekaj pripeljal, zagrabil, in nesel po stopnicah skozi sneg. In se smehljal. Tisto je imelo okoli 60 kg. Možak pa je iz pisane. In potem se je snega nabralo, in sem gruntal, kako ga odmetati z počenim rebrom, in angel je rekel: Sam si pomagaj in Gospod ti bo pomagal. Šel sem odmetavat naplužene 'skale' in se pri tem spomnil kolega, ki je vse življenje brez ene roke, pa prenaša 50 in več kilogramske stroje - z eno roko! In res, Bog je pomagal: z eno roko in pomočjo nog, lahko kidaš sneg eno uro dolgo, tehnik pa je kar nekaj!

    Vidiš, te stvari človeku krepijo notranjo moč: stori vse kar lahko sam, ostalo pa prosi. In ne rini čez tisto linijo, ko je stvar nesmiselna in prenevarna. Na tak način človek krepi notranjo moč, in jo da v službo Gospodu. Kaj vse se da, pa to ni res! Naplužen moker sneg odmetavati z eno roko in nogami! Res pa je, da je treba sproti delati, če bi bilo pol metra, bi bilo najbrž preveč. In smo spet tam: delaj nenehno po malo in naredil boš veliko ... Vse to so vzorci, kako deluje tudi Gospod. Jutri pa je treba še drugim pomagati in jim še drva nasekati! Če človek svoje postopke dobro vnaprej premisli in deluje po pameti, ter vadi telo kolikor lahko, potem je možno marsikaj. In tako narašča samozaupanje, ki ni iluzorno. Tako je tudi duh močan, da nisi "deževnik na deževni cesti", kot praviš.

    Res je, da ljudje moč enačijo z agresijo, zato se ji izogibajo, a problem je bolj notranji: ko imajo oni sami moč, jo zaradi greha zlorabljajo, in potem pride kazen, odtlej pa se bojijo moči, a najprej svoje lastne, ker je ne obvladujejo: um mora nadzirati moč, ne pa moč um. Ko pa konj nekajkrat podivja in ogrozi lastnika, se lastnik odslej boji konja, in ga da za meso. Takšen pa je moderen človek: želi si moči, a se je tudi boji, ko jo dobi, pa jo zlorablja ... Kot naša etična vlada. To je pot v pekel, ker ljudi obvladujejo neke druge sile, ki človeku niso naklonjene.

    Ljudje tako tudi med seboj delujejo: usekajo po krivici, čez čas pa pridejo, ko kaj rabijo, kot da ni bilo nič. Nekoč mi je starejša Nemka rekla: "Tu živim že 45 let, a ne razumem Slovenec. Ne razumem sosed: enkrat angelček, drugič hudiček. V Nemčija pa ni tako. Ali angelček - ali hudiček." Pravzaprav je dobro opisala našo hinavščino, ki je svoj vrhunec dosegla z 70-letnim vladanjem brezbožnih levičarjev s pomočjo bednih krščenih ateistov, ki ne ločijo dobrega od zla. "Kakšen od njih pa tudi mašuje," je rekel škof Štumpf.

    Da se vsemu temu izognemo, moramo zelo Ljubiti Gospoda in kakega svetnika. Potem Gospod pride osebno, ne le po Duhu, in poseže v tvoje življenje. In če se umakneš od sveta, kadar je to le možno, in si skromen, svet počasi POZABI nate, s tem pa je konec tvojih tesnob, ker to so tesnobe sveta. Tesnoba je simptom, pokazatelj, da je človek ujetnik čarovnice Zemlje, kajti tesnoba kaže na večni konflikt med željo in strahom po zavrnitvi. Kdor je kdaj stopal v partnersko razmerje, in je čutil veliko privlačnost, a tudi strah, dvom, tesnobo, naj ve, da je popoln ujetnik prevarantske materialne energije. Če pa se srečata dva po Božji volji, čutita samo ljubezen in mir, nič tesnob.

    Pa tako naprej.

    Pada pada beli sneg,
    ves svet v belo je ujet,
    puhaste so nam gorice
    sneg zakril je vse norice.

    A kdor želi s snegom zapolniti jame in prekriti norosti, bo spomladi razočaran. Zato ne spi kristjan, pred tabo svobode je dan :)))))))))))))))) Al' pa ni.




    OdgovoriIzbriši


11.9.2018: Blog in komentiranje sta zaprta. Vesel študij!

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.