- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.

- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.

- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.

- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.

petek, 5. januar 2018

30. Gospoda Rebula Credo
Da ne bo vse samo 'in memoriam'

slika: delo.si
5.1.2018, pet.

Danes sem dobil njegov tekst v treh izvedbah. Z linkom ne bo nič, ker je Družina zaklenila njegov Credo, kljub temu, da je teden dni že minilo. Zato si prosim sami poiščite njegov tekst z naslovom:

Slovo od bralcev Creda?

Gospoda Rebulo ne poznam osebno, čeprav se nekako poznava. In tudi preko kakšnega skupnega znanca. Niti nisem, žal, nikoli kakšne njegove knjige prebral, ker ko je bil čas za to, sem sprva Trstenjakove bral, potem pa me je iskanje Resnice odvižalo vsenaokrog. Vendar pa sem zadnjih 20 let bolj kot ne redno prebiral njegov Credo v Družini. In seveda vsak njegov intervju, ter delčke njegovega dnevnika v neki reviji večjega formata.

Gospod Rebula je trmast človek. Zato bom danes razkril, kdo on v resnici je. In šele potem se bodo počasi ovedli vsi tisti njegovi 'prijatelji' iz Cerkve, ki bodo tudi na pogrebu precej glasni (siguren pa sem, da jim je Gospod Rebula že vnaprej, v oporoki, pristrigel peruti glede morebitne vojaške parade na tisti dan. Naj ta ceremonija ostane za igralce.) Tudi sam vedno znova spoznavam njegovo posebno moč, ki sem jo zgoraj imenoval za trmavost. Namreč, na njegov Credo je dobil dvo-kilogramsko ekspertizo direktno na dom. Bil je prvi od tisočev, ki so jo dobili. Bil je osupel, a ne raznežen, kajti njegova posebna moč je zahtevala veliko pojasnil od sla, ki mu je stvar prinesel. Ta njegova vprašanja so bila pozitivno staro-katoliška, zato je namen razveseljevanja gospoda najbrž padel v vodo, pa vendar je odprl Vrata za prihodnji čas, ki se ga lahko gospod pisatelj veseli, kot je to le možno.

Ko sem dobil poročilo o primopredaji, sem komentiral: ''Brez dvoma, gospod Rebula je Gospodova moč.'' To mi je že nekaj let vnaprej dal slutiti znan teolog, ki da je bil prijatelj Rebule, a je dodal: ''On je velik vernik, a vernik Cerkve!'' In ko sem to začutil tudi 'na sebi', sem stvar sprejel, in takrat mi je angel Gospodov šepnil, da je ta Alojz Gospodova moč. Moč namreč, ki neguje in brani in oskrbuje Gospodov Nauk v njegovi izvorni krščanski obliki, ki je seveda katoliška.

Njegov prvi odziv na darilo je bil: "Zakaj pa ne polemizira z menoj osebno?" Odgovor, da to ni polemika, ampak razlaga njegovega Creda, ga je omehčal. 

Potem je vprašal, kako da gre za samozaložbo, zakaj ne gre to skozi katero od katoliških? No, vsebina mu je najbrž dala odgovor, kajti človek se načaka leta in leta čakati na odgovor visokih klerikov, ker ga nikoli ni. Kot ni bilo odziva na njegove Crede, celih 20 let. Bog pa ne čaka. 

Gospod Rebula je torej v specialni Gospodovi karizmi. Vem pa, da tisti, ki so del Gospodove moči, redko kdaj Gospoda Srečajo preden jih telo zapusti. To je pač Milost, namenjena njim. Zato gredo na suho vero in moč vere, in zato so bojevniki. Po čem prepoznamo bojevnika? Poglejte: ko umnik postane starec in postane nebogljen starec, večkrat pomeša dobro in slabo, zgoraj in spodaj, ker se mu ne ljubi več boriti, in postoji nekam megleno na sredi. Takrat verni in neverni, svetniki in barabe zanj postanejo 'bratje'. Kar je morda res, s svetniškega stališča, z vzgojnega pa je to poraz. Ne bom omenil, kdo od velikih umov Cerkve je postal takšen na koncu, a sem ga že omenil. Gospod Rebula pa ni tak: ne glede na telo ostaja močan in kot britev, jasno ostaja v 'duhu razločevanja', in starost ga ni upognila. To je še en dokaz, da je ta Gospod Božja Moč, ki skrbi za Nauk. Kakšna Božja Moč pa bi bila, če bi jo šibkost telesa zmanjšala? Takšne ljudi pa Bog Oče posebej vzgaja. Ne srečajo še vstalega Jezusa, a pride kdo, ki jim bo to uredil, ko bo čas.

Ja, gospod je trmast, ker je bojevnik. Zato tudi on ni niti glasu oddal, ko je dobil tisto pisanje. In je trmast, ko pravi, da v času digitalizacije ne bo Kristusa živega. Pa najbrž že ve za jonove bloge - je možno, da bi jih bojevnik prezrl? A on ostaja trden ščit vere: ''Videnja Kristusa in Očeta? To bodo pa katoliški krogi zelo težko sprejeli!''

Kdor torej gospoda Alojza Rebulo sreča, je srečal Boga v Njegovi pisani izvedbi, zapisani v katekizmu Cerkve. In kdor ni užaljiv zaradi tega, je tega vesel. Odzove se z Ljubeznijo, ker ta vitez mora srečati nebesa že v prvem krogu. Ker si to zasluži.

Kakorkoli: včasih naletim na kakšne zapise pred-začetkov Slovenije, in vedno je tam Rebulov priimek ter njegov pogum in jasnina. Pa včasih sem naletel na delčke njegovega dnevnika, in se spraševal, kako to, da tak um toliko časa zapravlja za stranske človeške stvari, kot so neki sestanki in debate z ljudmi, ki ne iščejo Boga, kot da bi jim goreli lasje, potem pa pojamra, da je bil to izgubljen čas. Vedno pa sem pri njem našel to, kar sem kasneje prepoznal kot moč, posebno Gospodovo karizmo. Kajti že pred tem sem srečal nekaj takšnih posebnih ljudi peresa, in videl njihovo izborno karizmo, tokratna pa je izbrušena do popolnosti, s tem, da ni postala hladen katoliški meč, kot pri drugih, ampak je postala Človek, tisti, ki je Jezus. V Rebulovih Credih je nek veliiik človek, in kdor preskoči osebnostne posebnosti pisca, v tem človeku spozna Človeka.

In, preberite mu, gospodu Alojzu Rebuli: mnogi berejo vaše Crede, da si še misliti ne morete. In ne le tisti, kot ste mojemu slu rekli, 'ki so inteligentni', ampak tudi manj inteligentni, preprosti, kot sem jaz in še mnogi drugi. Le kaj naj vam odpišejo? Le kaj naj odpišejo temu joni na naše blogovske zapise? Pa filozofom, ki na njihove knjige ni nikoli nobenega glasu? Jih je sploh kdo prebral? Zato vam tole povem, gospod Alojz: jonovi blogi imajo nek števec obiskov, in v enem samem letu pisanja je bilo nekaj manj kot 30.000 obiskov. Pa sem neznan in nula, neizobražen in idiot. Zdaj pa si zamislite Vaših 20 let pisanja, pa v tedniku Družina, in koliko ljudi dobi Družino na mizo vsak teden! Pa Družine obležijo, postarajo se, in pridejo v roke meni in podobnim drugorazrednim, in jih še mi preberemo, kot sveže! Torej se je 'klikov' na vaše Crede nabralo na milijone. Zato vedite:

Niste tu, da bi se vam kdo javljal, ampak,
SAMO DA STE.

Samo da ste, tam nekje v Posavju; samo da ste, je mnogim veliko in dovolj. Števec obiskov Creda pa vam bo razkazan, ko prispete Domov.

Toliko bi na kratko napisal nekdo, ki je niko i ništa, o nekom, ki je nekdo. To je moje osebno videnje gospoda Rebule. Kar pa ni nič proti temu, kar je zadaj zanj prihranjeno, ko bo odložil ta poklic dokončno. On je eden redkih, ki ne upajo zaman v Gospodovo Usmiljenje in dobrodošlico, kajti: dobro je bíl svoj boj Zanj, čist je, in pridobil si je Ljubezen Gospodovih slug.

Zaradi tega bi bilo najbolje, da demonstrirate duha Božjega bojevnika do zadnje ure. Kajti ne le pisanje, ampak tudi zgledi so tisti, ki spreobračajo. Gospod spreobrača duše po zgledih in Besedi Svojih služabnikov. Zato bi bilo dobro, da narekujete tekst še zadnjo uro. Kajti za čas potem, Vam ni za skrbeti, ampak se ga veseliti, brez vsakega bojevniškega dvoma.

Aleluja! Ni konca, ni smrti, vse je Živo, aleluja!





3 komentarji:

  1. Zasluženo za g. Rebulo, katerega Crede spremljam in prebiram, marsikdaj me je navdahnil in dal veliko mleti, ker sem tudi bumbarske sorte. Ta del šepeta je pa premaknil v notranjosti:
    » … ta vitez mora srečati nebesa že v prvem krogu. Ker si to zasluži.«

    Danes zjutraj sledi prijetno presenečenje, le nasmehnila sem se, namreč prebirala sem novo številko Družine, št. 2. In v tem zadnjem Credu mojster besede Rebula piše nekaj o Poti sv. Terezije iz Kalkute, znane tudi kot Mati Tereza. Očitno je, da nas pritegujejo podobni notranji ustroji pri drugih ljudeh, predvsem pa pri svetnikih.

    Odkrije nam osebno spoznanje njenega večnega nasmeha kljub suhosti, odsotnosti Božje tolažbe v njeni duši, ki so jo nekateri deležni po sladkih kapljicah Milosti. Prav tako je razmišljal o skrivnosti notranje sreče sv. Terezije Deteta Jezusa. Potem pa kot vulkan zapiše tele besede Duha in sile: »Nasmešek ni mogel biti nepristen, moral je biti absolutno pristen, le da ni izviral iz njenega psihičnega razpoloženja, ampak iz njene herojske vere v Kristusa.«

    Kot je napisano v šepetu, posvečenem izjemnemu mislecu Božjih resnic, g. Rebuli, dolga obdobja, desetletja vztrajati v suhi veri, z Božjo Močjo. To je zasluženje, možno le po Kralju nebes. Gospod pa ubira nenavadne načine, da (po)skrbi za Svoje izbrane.

    Hvaljen Jezus in Njegovi. V suhi veri, z Milostmi … vsak ima svojo Pot, ki naj izpriča Božje delovanje in našega Rešenika, Jezusa Kristusa. V priklonu pred Vami, lidija.


    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena lidija in bralci! Odpiraš teme, o katerih bi lahko napisali obširna pojasnila. Nekaj drobtinic bo podano zdajle. Najprej pa naj povem, da se je zgodil en čudež in sem tokrat 'glanc novo Družino dobil v roke (nekdo jo je šel kupit v trafiko, pa je pomotoma dve zagrabil, in ker sem bil ravno na obisku, sem je zdaj deležen). In seveda sem najprej Credo prebral.

    Prav govoriš lidija: vsakomur so pri srcu tisti svetniki, ki ustrezajo stopnji njegovega Spoznanja Gospoda:
    - tisti, ki so le površinski verniki, ignorirajo svetnike, demonski ljudje pa govorijo, da so svetniki demoni.
    - Tisti, ki malo vendarle začutijo Živega Gospoda v kateri od Njegovih pojavnosti, se po navadi povežejo z marijanstvom - za njih je sv. Marija 'glavni Bog', oziroma jim je pomembnejša od Očeta in Jezusa. Kar je tudi prav.
    - Tisti, ki Gospoda še malo bolj spoznajo, in so morda asketizmu naklonjeni, jih pritegnejo tovrstni svetniki, recimo puščavniški,
    - kdor pa je bolj socialno naravnan, pa sveta Vianej in Mandič.
    - Kdor pa je Gospoda ali Očeta srečal še bolj iz srca v srce in morda celo iz oči v oči, iz obličja v obličje, tistega pa popolnoma 'porazijo' svetniki, ki poročajo o tem. Npr. sveta Favstina Kowalska Najsvetejša, v drugih personalističnih (Bog je Oseba) religijah pa njihovi tovrstni svetniki, ki jih ni malo.

    Gospoda Rebulo pritegujeta Mala Terezija in Terezija iz Kalkute, ker sta obe skoraj do konca trpeli v temni noči duše. Zakaj je tako, smo že in lahko še veliko pojasnjujemo.

    'Prejšnjega' gospoda Zoreta je fascinirala sveta Bernardka, zaradi njene skrajne preprostosti in tudi suhosti Nauka, ki ga je izražala po glavni predstavi. Sedanji gospod Zore, ki je nadškof, pa je danes že druga oseba, kajti spoznal je, da Spoznanje brez TPO (time, place, objeckt) Besede ni rodovitno, ker človek, ki je Rešen, ne zna pa govoriti in argumentirati Besede, ni kaj dosti koristen današnjemu svetu, ki zahteva dokaze. Včeraj sem poslušal njegovo pridigo na Uranovi obletnici, in resnično, resnično povem vam: znamenje je bilo, in Gospod je videl. Fascinantne besede je povedal, ki razbijajo zaplesnjeni kozarec katoliške marmelade, in Gospodu odpirajo vrata od znotraj in od zunaj. Kdor pa tako govori in živi, je PRIŠTET. Aleluja!

    Je pa v Rebulovem zadnjem Credu en skrajno boleč stavek: "SAM NISEM IMEL NIKOGAR, KI BI MI POMAGAL IZ ZAGATE." V tem stavku je tako osebna kot občestvena tragedija katolištva. Upam, da ta samomorilski vozel z našimi zapisi razfecljavamo, in da se Cerkev temu odpira, sicer bo povožena in pohojena od časa, ki prihaja.

    Zaradi tega tragičnega stavka bom v naslednjem šepetu pisal o tem, in podal primer pretresljive Gospodove prisotnosti že od nekdaj. To bo primer, ki bi moral ravno prebrihtne intelektualce že pred dolgimi časi vreči po tleh, če bi res brskali za Kristusom. In to bo primer za vse, ki še danes sanjajo, da Jezus ni Bog, edini Odrešenik, že od začetka sveta. Takih sanjačev je veliko v naših vrstah, pa med našimi religioznimi brati, a njih skupna tragedija je v tem, da če jim Jezus ni jasen, za njih ni Božjega Kraljestva. Kajti vsaj zavračati ne smeš Resnice o Njem, če že moliš Boga pod nekim drugim Imenom.

    Pa lepo nedeljo vsem želim, in hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. K sreči sem nekoč imel za prijatelja enega zelo plodnega pisatelja, zato me zdaj ni kap, ko sem šel poiskat link o gospodu Rebuli. Poglejte si, kakšen neverjeten pisateljski opus je ustvaril, in jasno nam bo, da to le po človeku ni mogoče:

    https://sl.wikipedia.org/wiki/Alojz_Rebula

    Sem pa poznal tudi znanega inovatorja in izumitelja, inženirja, ki pa je na stara leta pogruntal neko poceni zadevico, katera je potem pomagala tisočem ljudem oz. bivališčem, k boljšemu zdravju. Rekel mi je: "Vse moje življenjsko ustvarjanje in sodelovanje z mnogimi intelektualci in inštituti ni NIČ proti tej drobnjariji. Tega sem najbolj vesel, ostalo mi ne pomeni kaj dosti."

    Ker sem pač neuki idiot, in vse, kar sem Rebulovega prebral so njegova Creda, si zdaj domišljam, da je tudi njegov drobni Credo morda prav tak zaključek. Kajti ko nekdo preseže svojo samopomembnost, in naredi drobne stvari, ki pa so ljudstvu koristne za 'male pare' ali brezplačno, takrat taka oseba postane BOŽJE SEME. Kar pa se ne konča brez tudi osebnega izpolnjenja, da je neka stvar zadovoljivo opravljena, četudi je drobna kot pika na i.

    CREDO pomeni: verujem

    OdgovoriIzbriši


11.9.2018: Blog in komentiranje sta zaprta. Vesel študij!

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.