- V umiku lebdi v neki sladkobni 'ljubezni in miru', ki je svet lažnih nebes …
Sv. pater Pij: "Jezus nam v Evangeliju govori, da Nagrade ne dobi tisti, ki je dobro začel; niti tisti, ki je nadaljeval nekaj časa; ampak tisti, ki je vztrajal do konca."
- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.
- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.
- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.
- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.
torek, 5. december 2017
15. Razlaga prvega
pravila svetnikov:
"… se umakni
…"
4 od 4: Nevarnost! O mističnih, nevarnih,
zmotnih in grešnih straneh UMIKA. Ter rešitev za začetnika.
Hoja s Kristusom osebno
5.12.2017, tor.
Ne vem, kako bi na kratko povedal o smrtonosnih pasteh
UMIKA, v enem samem prispevku. Kajti hudič-lovec na duše je tako zelo pretkan,
da ukane še največje iskalce, kaj šele površne nadebudneže. Lahko pa rečemo, da
bo imel bolj malo uspeha pri tistih od vas, ki boste vseh pet pravil svetnikov jemali V KOMPLETU. Vseh pet (na)vodil
mora delovati istočasno, v celoti. Le v tem primeru bodo naši UMIKI od sveta
zoreli v pravo smer.
Mistični aspekt
UMIKA
Ko človek po modrosti ali pa trdi izkušnji spozna, da v
tem svetu ni utehe, ker je materialen, in zato v njem vedno vse propada ter muči
dušo, začne iskati rešitev. Počasi spozna, da je rešitev v tem, da se UMIKA od
sveta h Gospodu. Postopoma spoznava veliko resnico Poti Domov. Gospod Jezus je
jasno povedal, kdo je lahko Njegov osebni učenec: samo tisti, ki se popolnoma
ODVEŽE od sebe, družine, sorodstva in prijateljev, ter se popolnoma PRIVEŽE Nanj.
Tudi v kakšni drugi religiji, ki Ljubezen do Boga oznanja še 3000 let dlje
od začetka Stare zaveze, govorijo enako. Učitelj je dejal:
Navezanost na dom in vse, kar sodi zraven,
in navezanost na Gospoda, nikakor ne gresta skupaj. Prva navezanost je pot
teme, druga pa svetlobe. Kjer je svetloba, ni teme, kjer je tema, pa ni
svetlobe.
Seveda potem vsak tak Božji učitelj takoj doda, da lahko
'vešči Gospodov služabnik v Ljubezni' živi tudi z družino. Zato je pomembno
vedeti, kako postati VEŠČ.
Samo na en način, in nobenega drugega:
ZAPUSTITI MORAŠ VSE, KI TE DOBRO POZNAJO,
in si najti v Bogu
realiziranega duhovnega vodnika ter skupnost. Tam moraš z vsem svojim življenjem
'vaditi Pot' najmanj tri leta, da se utrdiš v disciplini pokorščine Besedi,
samozatajevanja, življenja v skromnosti in čistosti.
ČISTOST pomeni samo eno stvar: prenehati s spolnim uživaštvom. K temu se zavežejo vsi resnični
redovniki sveta, in velik del duhovnikov. Če beremo Katekizem Katoliške Cerkve,
je tam potrjeno, da se izvirni greh množi ravno z razmnoževanjem. Množi pa se
tudi s senzualnim vdajanjem čutnemu uživanju na razne druge načine, od katerih pa
je spolnost kraljica. Sledijo ji vino, meso, čast in imetje.
Kdor se torej začne umikati v molitev, ni pa se
odpovedal pohlepu, nečistosti in ni pokoren Nauku (vodniku), bo izvajal
patološke umike v molitev, kjer mu bo šepetal hudič, in ne Gospod.
Kdor pa stopi v BOJ, s samim seboj, kar je bistvo
duhovne askeze v Ljubezni do Kristusa, mu bo na pomoč prišel najprej kak
svetnik, vodnik, potem pa še Gospod Jezus osebno. Šele od tu naprej je UMIK resničen. Kajti jasno se bo opazilo, da
Gospod 'čisti pot' svojemu nadebudnežu, da mu spreminja okolico in njega samega,
ter da se nenehno dogajajo čudeži okoli njega.
- Prvi čudež bo, da bodo takšno iskreno dušo začele zapuščati
želje po lastnem čutnem uživanju. Od sveta jemlje samo še tisto, kar je
skrajno nujno za preživetje telesa. Tudi spolnost začne izgubljati moč nad
njim, kajti več ko je Ljubezni do Boga, manj ostaja 'ljubezni' do mesa.
- Drugi čudež bo, da bo zaradi tega potreboval
veliko manj stvari, tisto, kar pa je najnujnejše, si bo lažje zagotovil.
Sčasoma bo spoznal, če res služi Gospodu, da Gospod v vsem skrbi zanj(o), in da
nima nič manj, četudi zapusti npr. nemoralno službo.
- Tretji čudež bo, da bodo takšno iskreno osebo, ki
ves čas misli na Gospoda, začeli ZAPUŠČATI 'PRIJATELJI', pa tudi sama bo delala
v tej smeri. Potem jo bodo zapustili še sorodniki. To store zato, ker njihov čutni
um ne more razumeti Božjih Poti. Takrat tudi 'verni kristjani' črtijo svoje
bližje, ki začno hoditi po resnični Poti Domov. To vidimo celo pri tistih, ki
želijo postati duhovniki: lastni verni starši so jim lahko takrat v hudo
spotiko. To se je zgodilo tudi sveti Favstini Najsvetejši. In mnogim slovenskim
duhovnikom.
- Četrti čudež bo, da človek četudi bi hotel grešiti,
ne bo mogel več kaj hudega storiti, kajti Gospod tako dušo vodi OSEBNO, in z
njo deluje DRUGAČE kot s pol-vernimi in nevernimi. Medtem ko tem daje kar si
želijo (a potem ni odgovoren za posledice), Svoji predani duši, ki Ga objema, tega
ne daruje, ampak ji daje samo tisto, kar je NAJBOLJŠE za njen hiter razvoj in
stik z Domom. Daruje ji spoznanje same sebe: tisti, ki resnično sreča Gospoda, ker se mu Gospod razodene, najprej
pade na tla kot pokošen. In joka, da se skoraj zaduši: od Milosti. Takrat
namreč pride do dvojnega spoznanja: kako zelo SVEEEEEET in MILOSTEEEN je
Gospod, in kako zelo beeeedni smo mi. A ker smo z Njim, smo kljub bednosti
srečni, Srečni do nebes in v njih.
Teh mističnih čudežev, ki se začno dogajati, ko Gospod
pride OSEBNO VODIT iskalca, je še ogromno. Bistvo teh čudežev pa je popolnoma
obratno od protestantskih razsvetljenj in tudi vseh drugih polovičarskih: Bog svojega
izbranca ne vodi skozi Svoje OBILJE, kot to počne z začetniki, ampak v Svojo
UBOGOST. Zaradi tega svetega dejstva Ga zapuščajo tudi naj-nadarjenejši
kandidati. Kajti oni bi čudežev, obilja, ozdravljenj, denarja in množičnih
družin ter velikih cerkva. A to ni pot svetnikov, to je pot popolnih začetnikov
na Poti. Za njih je Jezus predlagal čudeže delati. Ostale pa uči spoznati sebe v Njem in z Njim nositi svoj križ. In
takih je potem Nebeško Kraljestvo, vsi ostali nadebudni pa padejo v vice,
čeprav mnogi med njimi trdijo, da vice ne obstajajo. Hudič je pri njih uspel
svoje strupe razširiti, četudi so vse življenje govorili: ''Gospod, Gospod …''
Nevarni in
zmotni umiki
Nevaren je torej vsak umik v samoto, ki mu PRED TEM ni
sledil uk pri duhovnem vodniku, ki je dozorel v Bogu. Kar pomeni, da se z
Gospodom pozna osebno, ne le po teologiji in statusu v Cerkvi. Teoretiki so
namreč domala ničvredni vodniki za duše, ki se že bližajo h Gospodu. K temu se
bomo vrnili ob obravnavi pete točke svetniških pravil. In o tem veliko pišeta
sveta Favstina Kowalska in sveta Tereza iz Avile.
In zdaj: če se v samotno in tiho molitev umikamo BREZ predhodne
šole v skupnosti in pri učitelju, bomo najverjetneje trpeli za mnogimi nevarnimi
boleznimi umika.
- Najhujša nevarnost so umiki, kjer se oseba posveča
nekim svojim 'videnjem' in prisluhom, namesto da se posveča Ljubiti Gospoda s
kar najbolj LJUBEČIM petjem ali šepetanjem Njegovega svetega Imena. In imen svetnikov,
ki so ji intimno blizu.
- Druga nevarnost je
rast napuha, da si zdaj pa nekaj posebnega, in da imaš pri Bogu posebno
protekcijo. Pride do sindroma: 'to sem pa jaz!' Katastrofa.
- Zaradi tega oseba postane samosvoja, zanaša se le na
svoje navdihe, za katere smatra, da so po Svetem Duhu. Zaradi te bolezni imamo
zdaj na Zemlji že 38.000 vrst protestantskih Cerkva, baje jih bo kmalu 40.000.
In mnoge njihove doktrine so hudo skregane med seboj, zato začno resni ponovno študirati
katoliški Nauk in se vrnejo v
Cerkev, ki je Kristusova, ne pa neka osebna (npr. Lutrova). Ta samosvojost se dogaja
izključno predojdipalnim (avtoriteto zavračajočim) dušam. Tudi ustanovitelj omenjene
Cerkve je bil predojdipalec, kar nam jasno pove branje njegovega življenjepisa.
In ker je dandanes svet brez očetovskih očetov, se tovrstne duše množijo in
shajajo v tovrstnih Cerkvah. Iskreni med njimi pa se vračajo k popolnemu Nauku.
- Če torej nimamo duhovnega vodnika, čutimo pa potrebo,
da se začnemo umikati od sveta, malo po malo, je nujno ob tem Gospoda nenehno
prositi za dvoje: za Milost čistosti
in za Milost duhovnega vodnika, ki je Bogu osebni služabnik in prijatelj. Poleg tega moramo NENEHNO sami sebe IZNIČEVATI: vse napuhe in ideje o svoji posebnosti in duhovnih
dosežkih moramo brez milosti posekati v hipu, ko se porodijo. To je namreč
boj s hudičem, ki začetnike nadleguje kot le more, če ni blagoslova nad njimi.
Izničevati samega sebe pomeni le eno: sebe
manjšati, Gospoda in svetnike pa večati. Pomeni tudi takoj zavreči vsak
svoj dosežek ali zaslugo. To delamo vse dotlej, dokler nekega dne nenadoma in
popolnoma nepričakovano ne pride Gospod ali Gospa sveta osebno, ter se nam
osebno razodene: v dušo in srce, in morda celo iz oči v oči. Šele od takrat
naprej smo nekaj, do takrat pa smo v samo-prevari. In kaj smo od Spoznanja
naprej? Spoznamo, da je Gospod vreden vse naše Ljubezni in življenja, in da smo
mi Njegovi večni služabniki v Ljubezni. Ko
pridemo do tega temeljnega Spoznanja, je naša duša POPOLNOMA OČIŠČENA, in
začnemo lahko novo Življenje. Postanemo Gospodovi osebni večni spremljevalci.
Vsega tega pa si ne smemo le domišljati. Kajti če je vse
to res, nam Gospod nakloni ali pa nam okrepi posebne karizme, v katerih smo
najmočnejši, da tudi angeli v nebesih tega ne zmorejo. O tem piše tudi sveta
sestra Favstinka. Če smo resnično Odrešeni skozi Spoznanje Gospoda osebno, mora
to dejstvo potrditi tudi naše življenje. To se potrjuje na mnoge načine, ki pa
so vsi prepoznani kot Gospodove Milosti in Moči. Če smo res Spoznali Gospoda in
sebe v Njem, postanemo takšni ali drugačni glasniki Gospoda, ki je Kristus. Pri
tem smo zelo močni in inovativni. Nihče, ki je resnično srečal Gospoda, ne
ostane takšen, kot je bil prej. Kajti odvezal se je od sveta in se privezal na
Gospoda. O tem pa morajo pričati tudi njegova dela za Gospoda, in čistost našega življenja. Ta dela nikoli niso majhna in le osebna. To so merila, da se lahko
ocenimo, ali smo resnični. Kajti kdor je resničen, če hoče ali ne postane
'učitelj sveta', pa četudi živi sredi puščave, v majhni votlini in tam nenehno
prepeva in v tišini šepeta LJUBEČE Gospodovo sveto Ime - kar je najlažji in najmočnejši način Služenja in
druženja z Gospodom. Ki ga zmore vsakdo.
Grešni umiki
Ti umiki so najbolj podli, najbolj gnusni:
- Ko se nekdo umika v samoto le zato, da se izogne
odgovornostim in delu.
- Samo pretvarja se, da je v duhovni zbranosti, pri tem
pa se pusti služiti drugim, ki morajo trdo delati.
- Med umikom svojih misli nima pri Gospodu in svetnikih,
ampak sanjari bedarije in podleže hudičevemu šepetu. Če navzven kaže svojo
svetost, v srcu pa je umazan, postane 'sveti hudič'. To se zgodi, ker ni
poslušen duhovnemu vodniku in Besedi, ker je samovšečen, ker je len in ker je
umazan v srcu. Ne kliče h Gospodu za Milost čistosti, ampak pogleduje naokoli
za človeškimi osebki in njih telesi ter denarjem; ne moli, da bi mu Gospod
naklonil odločnega duhovnega vodnika, učitelja. Če ga ima, PA GA NE POSLUŠA.
- Gospodovo sveto Ime poje zaradi raznih materialnih
koristi: za denar, za zdravje, za posvetne 'čudeže', za lastno slavo med ljudmi.
- V umiku lebdi v neki sladkobni 'ljubezni in miru', ki je svet lažnih nebes …
- V umiku lebdi v neki sladkobni 'ljubezni in miru', ki je svet lažnih nebes …
Še veliiiiko je drugih pasti, ki jih v tem prispevku
mrzlega jutra nisem omenil. Bom pa ponovno podal osnovna vodila uspešnega UMIKA:
1. Čistost, pokorščina in uboštvo.
2. Ničenje sebe, večanje Boga.
3. Svetniški duhovni vodnik, ki ga
POSLUŠAMO in ubogamo in imamo zelo radi, četudi je strog.
4. Nenehna želja izpopolnjevati svojo
Ljubezen do Gospoda, ki je Kristus.
Kaj pa če tega
vsega še ne zmoremo?
Resnično, resnično povem vam: potem pa se umikajte kadar
le morete le za nekaj minut, in ne
več. Kdor še ni TRDEN v svoji samoti in tihoti, ker nima moči in znanja in bojevitosti
za to, naj se ne umika v samoto! Kajti v samoti se dogajajo najhujši napadi
hudiča na dušo, kar je poskušal tudi z Jezusom Gospodom v puščavi. Samota
pogosto ne pomeni le neka sladkost v Miru, ampak nas zna nenadoma zaskočiti sam
peklenšček, in takrat pride do STRAHOTNEGA boja, ki je povsem fizično realen. Če
pa smo sanjalci, se hudič nima kaj boriti: samo zaziblje nas v iluzije in
nam vodi um - skozi strupeno slaščičarno - naravnost v pekel. In mi tega SPLOH
NE VEMO. Ker smo neposlušni Nauku umika in smo bebasti. Takim pač ni pomoči. Takim tudi Jezus ni mogel pomagati, ko je bil
človek.
Zaradi tega naj se duša
začetnica, ki pa je ISKRENA ISKALKA, NE UMIKA V SAMOTO! Zanjo je le ena pot: bodi v Cerkvi kadar le moreš. Vsakodnevna
sveta maša. Spoved pri svetniškem duhovniku. Ogromno skupne molitve in duhovnih
pogovorov. Veliko branja o svetnikih in Božjih Knjig (sem spadajo tudi naši
blogi). Prva faza je namreč razviti disciplino v neki Božji skupnosti. Zato pa
so samostani: so umik, a za 'mlade duše', da tam so v skupnosti.
Je pa treba tudi v verski skupnosti biti skrajno zadržan
in pazljiv v teh stvareh:
Nobenih intimnih prijateljstev, nobenega domačijstva, nobenih
spogledovanj, tudi preveč prisrčnih simpatij ne. Samo prijateljstvo v služenju
Gospodu. Kajti prišel si iskat Gospoda in
najdeš Ga le v svetnikih, svetniških vodnikih in v svojem očiščenem srcu. V ljudeh,
kot si sam, pa NE. Ne zijaj v ljudi in ne ocenjuj jih, ampak zijaj v Gospoda na
razpelu in Ga Ljubi tako, da LJUBEČE šepetaš Njegovo sveto Ime. Zijaj v svetega
človeka, če naletiš nanj in si želi njegove naklonjenosti. Kajti z njo pride
blagoslov Moči za hojo po Poti, brez padcev na hudičeve 'finte'. Če delaš tako,
boš hitro zoreča duša.
V duhovni skupnosti torej NE SMEMO iskati čutnih užitkov
zase. Ampak ji dajati svoje delo, svojo denarno pomoč, znanje … Izogibati se moramo
društveni atmosferi v občestvu, popivanju alkohola in radostenju eden drugega. Takrat
se umaknite domov in berite svete Knjige, sicer se boste zapletli v bolne cerkvene odnose in postali asura - prepirljivi cerkveni demon. Teh je že itak preveč. Gradnja zidov in
občestva ne sme biti na prvem mestu, ampak mora biti to molitev in LJUBEČE čaščenje Gospoda. Le tako se lahko postopoma
pripravimo na svete UMIKE v samoto, kakor to delajo sveti in je delal Gospod,
ko je bil človek na Zemlji.
Kdor teh revnih nasvetov ne bo
upošteval, ne bo gledal Gospoda in ne bo Odrešen v Miru in sladkosti Služenja z
Ljubeznijo. In kdor bo te nasvete upošteval, bo prej kot slej imel Mir in
Gospod mu bo Prijatelj. Teh stvari se ni izmislil tale jonek, ampak so del
svetnikov, ki so Gospoda poslušali in sledili.
In če vam kdo poreče, da so te
zapisane stvari lažne ali zmotne, vedite, da je taka oseba nehote hudičev sluga,
pa četudi nosi zlat križ na prsih.
To je Živi Kristusov Evangelij. Hvala Tebi Rešenik!
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Današnji komentar bo ponovno v dveh delih:
OdgovoriIzbrišiI.DEL:
Pretresljiv in močan zapis o zmotah in grešnih stranpoteh je 15. šepet, kar neko strahospoštovanje v kosti vgradi. Hvala Jona za vodila za brušenje, notri so tudi ključne usmeritve, kako naj delujemo in kam srca nagibamo. In če ljudje nimajo duhovnega vodnika, čutijo pa potrebo, da se začnemo umikati od sveta, malo po malo, je nujno ob tem Gospoda nenehno prositi za DVOJE: za Milost čistosti in za Milost duhovnega vodnika, ki je Bogu osebni služabnik in prijatelj.
Resničnost tega Gospodovega šepeta potrjuje v svojem izkustvenem Dnevniku sv. Favstina, ni dolgo nazaj, ko sem to prebirala. V D. 40 opiše, kako je prejela Milost čistosti med sveto mašo, kjer je bila tudi obnovitev zaobljub. Ganljiv zapis, ki gre takole: 'Ko smo stopile izza klečalnikov in začele izgovarjati obrazce zaobljub, je nenadoma poleg mene stal Jezus v belem oblačilu, opasan z zlatim pasom in mi rekel: »Podarjam ti večno Ljubezen, da bi tvoja čistost ostala neomadeževana, in kot znamenje, da ne boš nikoli izpostavljena skušnjavam nečistosti.« Jezus je vzel Svoj zlati pas in z njim opasal moje boke. Od tega trenutka ne čutim nobenega vznemirjenja, ki bi bilo v nasprotju s čistostjo, niti v srcu niti v mislih. Pozneje sem dojela, da je to ENA NAJVEČJIH MILOSTI, ki mi jo je izprosila sveta Božja Mati, ker sem jo za to milost ŽE MNOGA LETA PROSILA. …'
Pretrese me zgornji zapis Najsvetejše – že mnoga leta je prosila, kaj šele mi! In poklopi se kot si pojasnil Jona, bistvo je BOJ s samim seboj, to je srčika duhovne askeze. In tako mu bo najprej pomoč iz nebes prišla, svetnik, vodnik, lahko sveta Mati.
In glede druge Milosti, ko prebiramo Dnevnik sv. Favstine, uvidimo, koliko je premolila za duhovnega voditelja, kakšna Milost je to in ker je edinstveno in z vso dušo in iskrivostjo o tem zapisala, izpišem njen izliv srca v Dnevniku.
D. 331 'O kako velika Milost je imeti duhovnega voditelja. Hitreje je mogoče rasti v krepostih, jasneje spoznavati Božjo voljo, zvesteje jo uresničevati in hoditi po varnejši in zanesljivejši poti. Duhovni voditelj zna zaobiti čeri, ob katerih bi se duša mogla pobiti. Bog mi je to Milost podaril dokaj pozno, vendar se je zelo veselim, saj vidim, kako je Bog naklonjen željam duhovnega voditelja. …'
II. DEL:
OdgovoriIzbrišiDodajam pa še dogodek, ki je povezan z ogledom filmčka Spoved, o njem govori 13. šepet.
Doma sva bila z enim otrokom in ob pripravi obeda me prešine neka toplina in ga znenada vprašam, mogoče nenavadno vprašanje, a tako je privrelo iz srca: »Kaj bi ti počel, če bi vedel, da boš jutri umrl?« Pa me pogleda in odgovori kot iz topa: »Molil bi za srečno smrt!«
Obstala sem kot vkopana ob odgovoru tega malega bitja. Pritrdila sem mu, me je pa zanimalo, od kje njemu to? Pa pravi: »Mami, se spomniš, ko smo zadnjič gledali tisti film, veš, o tistem možaku, ki je storil velik greh in je samo jokal?« Sem rekla, da se spomnim. Potem pa nadaljuje: »No, sam nočem kdaj tako umreti.«
Male glave so včasih bolj lucidne kot si mi sploh predstavljamo. Ta svet jih s svojimi začasnimi mikavnostmi in tudi njihovo odraščanje ter posledično naravne težnje po razmnoževanju še niso docela omrežili in posrkali v past stare čarovnice, ki hara naokoli.
Hvaljen Jezus in Njegovi, ki Gospoda Besedo govore. So sveti po tej Poti hodili, levjesrčno se dan na dan v notranjosti sami s seboj borili. V priklonu pred Vami, lidija.
Zelo povedno lidija! Nimam kaj dodajati, ker je kompletno. No, tole: nekateri otroci so res mnogo inteligentnejši od odraslih oseb, posebno v Božjih rečeh, ker še niso zamazani s spolnim nagonom. Ko pa ta pride, pamet postane zemljena in kamnita, mesena. Res, imaš fantičke, stare 5 let, ki so pametnejši od 45-letnic. In one to priznajo, če niso preveč skvarjene. A tudi one lahko postanejo spet modre, če so verne, in če so starejše od 75 let.
OdgovoriIzbrišiBi pa še nekaj drugega povedal: Kdor pomaga tistim, ki oznanjajo Gospoda, kot to delaš ti, morajo biti izjemno pazljivi v svojem življenju, kajti hudiču to njihovo delo NI VŠEČ. Zato skuša napasti njih, če ne more njih, pa njihove najbližje in sodelavce. Cilj mu je, da vas potegne v vsakdanje IZČRPAVANJE skozi nesmiselne boje. To mu sicer ne more uspeti, če je oseba pod blagoslovom, če pa dela konstantne napake, potem mu uspe. In tako Božji nadebudneži prvi padajo hudiču v kremplje, pa tega sprva SPLOH NE VEDO. Ko se zavejo, je že prepozno.
En tak primer, kaj hudi dela z ljudmi: kliče me možak mlade družine, prijazen, pomaga vsem, veren. Samo nekaj me obvešča, a ker nisem takoj razumel nekega nesmisla, je zgubil živce in želel prekiniti pogovor. Potem je le izjavil, da je preobremenjen z raznimi uslugami na vse konce in boji v službi. Svetoval sem mu umik in počitek. Poskrbeti zase, da boš lahko za druge. To je Jezusova lastnost.
In tako si znajo tudi Božji pomočniki sami sebi po svoji veliki neumnosti na glavo nakopati en kup bitk na isti dan. Seveda se bodo zlomili, to je jasno kot beli dan. In ko bodo zlomljeni, bodo še zase težko skrbeli, kaj šele za družino, kaj šele za Božje stvari. Zaradi tega dobre duše-pomočniki, ki pa ne poslušajo duhovnega vodnika, zanesljivo med prvimi padajo v peklenske situacije. In s tem odnehajo na Poti. Tudi na naših blogih je bilo nekaj takih, in kje so sedaj? SO ASURE, prepirljivi demoni, ki se morajo boriti za preživetje in vsako sekundo miru. Zakaj jih Gospod ni mogel zaščititi? Ker nič ne poslušajo in ne vprašajo. Seveda ne bodo padli v pekel, ker so pomagali, bodo pa veliko trpeli, da se česa naučijo in odtlej samo še Gospodu služijo, ter poskrbijo, da so vedno v formi Zanj.
Ne pozabite, da tisti, ki je Gospodov, ne trpi nikakršnih materialnih trpljenj, ker je transcendenten nad materialnim svetom, ker je z Gospodom. Tudi če ga kakšne nadloge zadevajo, vseeno ne trpi. Nadebudni pomočniki, ki so bili že tik pred nebesi, a so bili nespametni, pa padejo, kajti hudič ima najraje napol pečene piške.
Toliko v opomin, in kdor se ga drži, bo zelo kmalu gledal Boga, četudi še ne bo umrl. Katoliki in protestanti se kregajo, ali prideš v nebesa po dobrih delih ali po veri. Ne po enem, ne po drugem, ampak le po Ljubezni. In tisti, ki dela dobra dela, bo naletel na Božjo dušo, in ta duša bo vesela, zato bo pomočnik nebesa gledal, ker je z Ljubeznijo pomagal. Tisti, ki pa ima vero, bo videl, da nekaj manjka, in bo prav tako razvil Ljubezen, ter bo nebesa gledal.
Torej se v nebesa pride tako po dobrih delih, kot po veri, a ne direktno. Direktno se pride le po Ljubezni. Tega pa se hudič zelo huduje. Zato je resnični Božji sluga SKRAJNO OPREZEN. Najpomembnejše pa sta UMIK in pa izogibanje SLABI DRUŽBI. Slaba družba pa so vsi tisti, ki ne mislijo na Gospoda vsak dan ves dan.
To je Beseda svetnikov in to je Kristusov Evangelij. Hvala Tebi Rešenik! In hvala tebi lidija.