Sv. pater Pij: "Jezus nam v Evangeliju govori, da Nagrade ne dobi tisti, ki je dobro začel; niti tisti, ki je nadaljeval nekaj časa; ampak tisti, ki je vztrajal do konca."
- Nadaljevanje uvodnih dveh blogov JONA GRE V NINIVE ter ČIVKI O HOJI S KRISTUSOM. Brez študija teh dveh bodo tukaj obravnavane teme težje sprejemljive novemu obiskovalcu.
- Lotevali se bomo stvari, ki jih iskalec/vernik ne opazi, ali pa razume po svoje, ne po Božje.
- Iskrene duše vabljene h komentiranju in s tem oblikovanju bloga.
- Naslovna slika zgoraj: spovednica, v kateri se je spovedovala tudi sveta Favstina Kowalska (KLIKNI). Foto: naš hieronim.
sreda, 28. marec 2018
56. Matilda
Življenja
Gospodova služabnica matilda je največji učitelj
Pa o klerikih
…
Slika: YouTube
Iluzija odnosov,
in …
Včeraj sem srečal mlajšega možaka, ki ga nisem videl že
nekaj časa - bil je na porodniški. Ni mi povsem jasno, ali je otrok prvi ali
četrti. Običajno se samo pozdraviva, tokrat pa je Bog napletel zelo zgovoren
pogovor. Govori počasi in prijazno, posluša pozorno, njegova mnenja so trdna in
argumentirana, čeprav je preprost človek. Počasi se izlušči, da nočna bujenja
dojenčka še niso tisto, kar ga teži, ampak ženina nevoljnost sprejeti tako
situacijo. Povedal sem mu, da je vsenaokoli res veliko primerov, ko se pari in
poročeni razhajajo, in - kolikor jaz vem - je v več kot 90% kriva ženska. Ti podeželski
fantje in možje so precej sposobni ljudje, nobeden ni pijanec, vsi so pridni, iznajdljivi
in delovni, z ženskami pa je pogosto kar problem. Feminizacija lagodnosti in nereda je strahotna, kajti, kot mi je
zadnjič napisala neka verna gospa: ''Ženska prinaša nemir.'' Ja, veliko sem
videl parov, ki so se razšli, tudi po 16-ih letih 'hoje' - ko je prišel prvi
otrok. Takrat se razmerja spremenijo: včasih je moški nezrel postati 'druga
violina', a to je bolj v mestih, ne na kmetih, na podeželju. Na podeželju so
hiše, njive, sadovnjaki in gozd, je motorka in kak traktor, zato so moški
pripravni in še vedno nekoliko možati. Požrtvovalni. A to jim nič ne pomaga, ko
začno ženske postopoma, a vztrajno, zganjati lagodje, pritoževanje in kazati
željo, da se izognejo odgovornostim. Gledajo mrhe v mestih, kako da jim je
'lepo'. Če pogledam družine, ki preživijo vse to, so to le tiste, kjer je moški
še gospodinja in je vedno pripravljen sprejemati udarce žene, hčera, mame in
tašče, pa še poženščenega tasta ali očeta ali kogarkoli, ki ga prinese mimo. Enostavno
mora biti sposoben in pripravljen na vse možne kompromise, na koncu tudi s
hudičem.
Župniki pa bi se ženili? Tisto
kosilo in posesano stanovanje te zelooo drago stanejo, vsaj 100x več moraš
plačati za to 'pomoč'. Kdor misli resno z Bogom, naj bo torej raje sam, kot je
že Gospod Jezus predlagal, pa sveti Pavel tudi: več bo imel moči, časa in
energije, ker gojenje tako sofisticiranih in potratnih bitij v lastnem domu, v
tem času nasilne feminizacije, je strahovito naporna stvar. Huje kot če bi imel
drago jadrnico ali najdražje plemenske konje. Ali 30 krav v hlevu za oskrbeti.
Poroka je zato v svetu duhovnosti znana kot: 'popustek za tiste, ki se ne obvladajo'. Enako je seveda s koruzništvom.
Je pa vse drugače, če se pojavi ženska, ki je pripravljena z vsem, kar je, pomagati pri misijonarstvu Gospoda, a tudi v tem primeru nikakor ni dobro živeti skupaj. Razlogov je več, vendar danes ne bomo o tem.
Kakorkoli, možak je lahko potrpežljiv, delaven, tudi
gospodinjski in maminski - a vse skupaj ni dovolj, ko hudič nevoljni ženi muhe
v glavo nažene. In tako sva se pol ure pogovarjala. Vse bolj in bolj sem se
čudil, in videl, kako zelo ima Gospod
tega možaka rad. Začelo me je zanimati, zakaj. Obvlada vsa težka opravila
in tudi gospodinji ter najbrž previja. In miren človek je. Ker pa ima takšno
službo, že desetletja študira naravo ljudi. Zato pravi, da ne vidi nobene
razlike med moškimi in ženskami, a ko ga vprašam, ali potem med njimi ni razlike,
potrdi, da razlike so. Povem mu, da pa res ni razlik med nedozorelimi ženskami
in nedozorelimi, poženščenimi moškimi. Samo današnjo mestno mladino poglejmo. Fantje
se frizirajo vsak dan, mazilijo in brijejo in hodijo kot punce in glasove imajo
kot …, prave babe so že. Pravzaprav jih samo še dolžina las in obleka včasih
loči od deklet, sicer sploh ne bi vedel, kdo poje: Hvala, ne! Vsaki pametni
besedi in nasvetu rečejo: ''Hvala, ne!''
In potem sogovornika vprašam,
ali je kaj veren, ko je tako od Gospoda sprejet in moder. Nasmehne se: ''Vsi
moji so verni, jaz pa imam spoštovanje, a se zanesem na vest.'' ''Ampak od kod
si dobil vse to?'' Nasmehne se, in tiho, a zelo trdno reče: ''Matilda.'' Takoj mi je vse jasno.
Samurajska
zgodba
Bil je velik mojster mečevanja, katerega je obiskal človek,
ki se je želel naučiti te veščine. Mojster ga nekaj časa opazuje, in reče: ''Zakaj
si me prišel zafrkavat? Jasno vidim, da že obvladaš veščino.'' Prišlek se zmede:
''Ničesar ne obvladam, spoštovani učitelj, zato sem prišel, da vas prosim za
sprejem.'' A mojster ostane sumničav: ''OK, verjamem ti, a vem, da ni res.
Povej mi potem, v čem si zares dober?'' Človek se zamisli, grunta, a se ne spomni
ničesar. Zato ga učitelj odslovi. Ko naredi nekaj korakov, se mu zjasni, obrne
se, in reče: ''No ja, mogoče pa je nekaj.'' Učitelj pozorno prisluhne. ''Veste,
dolga leta sem se ruval s strahom pred smrtjo, dokler nisem zmagal in zdaj se
je več ne bojim.'' Mojster se nasmehne: ''Yappari,
torej sem imel prav! Glej človek, pojdi domov, mojega vodstva ne potrebuješ,
ker si že mojster življenja.''
Brez smrti ni Življenja
Moj sogovornik je mojster življenja, čeprav je preprost
človek. Nič ga nisem spraševal naprej, kaj se mu je zgodilo, zato je med odhajanjem
sam namignil: ''Matilda je največji
učitelj. Edino ob njej se res česa naučiš. Mene je obiskala večkrat.'' Nasmeh.
Miren človek. Potrpežljiv. Gospod ga Ljubi, čeprav ni aktivno veren.
Šel sem proti domu in razmišljal: Yappari, saj to je moja zgodba. Vso mladost sem se ruval s smrtjo,
jo nekajkrat tudi skoraj doživel, in zdaj nima nobene moči več, da bi me
strašila. Enako se je zgodilo komu meni bližnjemu. Prisotnost smrti jih je streznila in vrnila h Gospodu. To manjka našim škofom, vernikom, Cerkvi! A kako jim to dati?
Nemogoče! Vendar brez velikih izkušenj v življenju in prijateljstva s smrtjo,
človek NIMA NOBENE MOČI, zato tudi Božja Moč ne more skozenj delovati. In vsa teologija je le domišljija.
Vzemimo škofe, ki so vse življenje živeli le od, ob in v
Cerkvi. Nikoli vsaj nekaj let živeli z žensko, otroki, nikoli zares ljubili,
zato nikoli zares spoznali smrti, četudi so morda kot duhovniki pokopali
stotine ljudi. In še nekaj: imeti moraš široko paleto znanj, če hočeš biti res
pravi vodja oziroma psiholog in psihiater obenem. Kaj šele duhovni vodnik. Za to ne rabiš nobene šole,
le par stvari:
- imeti srce, ki je zmožno
ljubiti z vso silo,
- in s tem spoznati moč smrti,
- premagati smrt,
- ter biti izkušen v mnogih
človeških obrteh in umetnostih.
Smrt je ena največjih tlačiteljev človeštva,
istočasno pa je izvor brezmejne notranje moči. Če je nisi premagal, da postane
tvoja družabnica, te bo vedno hromila, nekje iz ozadja, potuhnjeno; če pa si jo
premagal in spoznal njeno iluzijo, postane tvoja pomočnica.
Brez tega NI osebnostne zrelosti. Zaman so vse šole,
molitve in javkanja, teologija in filozofija, zaman JE VSE, če nisi s smrtjo 'na
ti'. Z njo se moraš zgrabiti v tesnem rokoborskem objemu: to pa je možno le, če
resnično ljubiš. Ta ljubezen še ni tista prava, duhovna Ljubezen, ker je le
zavedena strast srca, ki vedno vodi v grenkobe in smrt; a če premagaš smrt in
postaneš kolega z njo, se ti odpro
Vrata, da lahko resnično Ljubiš, kot se Ljubijo vsi sveti v nebesih, ker
Ljubijo, kot Ljubi Gospod.
Aleluja!!
Tihi teden
Tih je ta teden, četrtek je zelo žalosten dan zadnje večerje;
petek je strahovita zabloda in žalost, kaj človeštvo in verniki delajo Gospodu;
sobota je dan izgubljenosti, zato se pripravljajo jedi, da bi vsaj želodec
pomirile, če že duše ne morejo; nedelja je Gospodovo vstajenje, solze
olajšanja; ponedeljek in vsi dnevi za njim pa so razglaševanje tega veselja in
čudeža: SMRTI NI!
Ampak: res smrti
ni?
Kdor je v Gospodu razsvetljen, trdno ve, da smrti ni, da
je smrt le iluzija, ker naša duša živi večno, samo staro obleko odvrže. Zato
umrli ne odhajajo daleč, tu ostanejo, če niso živeli demonskega življenja, in
so zdaj demoni. Pa vendar …
Ko je Jezus slišal, da je
njegov prijatelj Lazar umrl, se je srčno zjokal (KLIKNI). Kako to, če pa je Jezus Božji Sin, Bog, in ve, da smrti ni? Vidite, ta njegov ihtav jok kaže na našo
človeško, zemeljsko naravo. Kot moramo skrbeti za svoje telo, bomo vedno žalovali,
ko bo nekomu to telo umrlo. To je del naše narave, kot sta spolni nagon in
nagon za ohranitvijo, za borbo - oba stremita k preživetju telesa in vrste. In Jezus Gospod je imel človeško telo, torej je moral biti tudi človek. Zato je jedel, spal in se zjokal.
Vendar ti nagoni žalovanja, razmnoževanja, borbe in
podobni, niso izvorna narava naše duše, to so le pritikline našega zemeljskega telesa.
Kajti žalujejo in se borijo in se razmnožujejo tudi živali. Vse naše sorodstvo je le pritiklina našega
telesa. Zato jokamo, ko kdo umre. Včeraj sem slišal, da je v Rusiji zgorelo
40 otrok; karma gor ali dol, Bog gor ali dol: zjokal sem se za nekaj trenutkov,
ker sem šel v dvorano in gledal zadnji obup žrtev, potem pa grozo njihovih
staršev in sorodnikov. A vem, da ima vse svoj smisel:
Niso umrli, živi so, in še bolj bodo ljubljeni, in
preživele bodo vedno spominjali, da je onkraj smrti Življenje, če le Ljubiš. In
kdo ne ljubi tistih, ki jih ljubi? Vidite, ko takšni umirajo, nas prebujajo v zavedanje, da je še nekaj
daleč večjega, kot je le to naše bedno življenje s trebuhom za kruhom.
Matilda, 'ti si život moj', bo kdo zapel. A naj se tu zaustavi in ne odpoje
še druge vrstice: 'matilda ja bit ću
samo tvoj …' Smrt je gospodarica zemeljskega življenja, Gospod pa je izven
vseh smrti in je Gospodar večnega Življenja. Kdor živi cagavo, preračunljivo,
pokakano, sprenevedavo, nekreativno, žalujoče in pritožujoče, je suženj tete smrti. To je zelo
tragično življenje za vsakogar, še posebej pa za vernike, še posebej pa za
klerike.
Če pogledamo, od kod beseda klerik: vse izvira iz
sanskrita, ne iz angleščine. Malo humorne domišljije: koren besede je TLE
(pogovorno: kle), tukaj (tudi: tla). To je torej tisti človek, ki ga vedno dobimo
'tle', na nekem mestu: za 'šalterjem' ali v pisarni. Uradnik torej, birokrat.
Od tod najbrž angleška beseda clerk, in potem naša klerik. Kleriki, ki jih
imamo za 'duhovne' ljudi, duhovnike, in ostalo Cerkveno osebje, so torej le birokrati
človeškega dela Cerkve. Zato od njih pričakujemo preveč. Kajti to so največkrat
le ljudje, ki služijo smrti, saj se je
še vedno bojijo. Takšen človek je vedno rit. Zato v odločilnih časih niso
sposobni resničnega sočutja in požrtvovalnosti, ker v resnici niso nikoli zelo ljubili, zato se tudi niso nikoli s smrtjo zgrabili 'na življenje ali smrt'. Samo
čepijo nekje v svojem strahu in Gospod ne more delovati skoznje, kajti vedno Ga
izdajo. Ko pa pride čas za velikonočni zajtrk in kosilo, so tukaj, glasni in
veseli, čeprav se niso postili, niso viseli na križu, niso umrli, niso bili
pokopani in niso bili Obujeni. Nič niso, samo besede sproščajo iz ust.
Enako: niso oni tisti, ki
premagujejo zlo tega sveta, ampak so to verni politiki in ljudje, ki končujejo
vojne s samopožrtvovanjem, močjo in vero. Potem pa pridejo Cerkve vseh sekt, in
v porušenih Ninivah v Iraku, poleg Sirije, pomagajo kako cerkev spet zgraditi,
ter na veliko govorijo o zlu nasilja. Pozabljajo pa, da je tudi Bog kdaj
nasilen, in da je to iz Ljubezni. Kakšna vera pa je, če se v času vojne v
glavnem le potuhne? Enako je v današnji post-komunistični Sloveniji: prihajajo
zgodovinske, odločilne volitve, naše Cerkve pa so preračunljivo tiho, zato bodo
njih verniki ponovno volili po Grmičevo, levo-krščansko-socialistično. Bogu se
to gnusi, zato nam ni dal niti enega samega uradnega svetnika v vsej zgodovini
našega naroda, Cerkev je v zatonu in karma še ni odplačana. Cerkvice na gričih vsenaokrog pa prekriva plesen in jih odpirajo razpoke.
Kaj je vzrok temu bednemu življenju? Vsekakor nezmožnost resnično Ljubiti. Zato, ko
jim poveš o Znanosti Ljubezni do Gospoda, sploh nič ne slišijo in ne vidijo, ne
trznejo niti ne dihnejo, kajti smrt jih plaši v ozadju, hromi jih in zmrzuje, in
Gospod je lahko križan zanje neštetokrat, oni pa nočejo biti Zanj niti enkrat. Takšno
življenje je smrt, ker nenehno smrdi po strahu pred zatohlim grobom.
Najslavnejša budistična sutra se konča z vzklikom:
Končano je, končano,
popolnoma je končano,
Prebudi se, veseli se!
Kajti Gospod je
Vstal, in kdor Ga Ljubi, je Živ. Aleluja, na veke vekov veke! Amen.
Ps: Moj sogovornik je dejal tudi: ''Če kdo misli, da vse
ve, da je njegov položaj enkraten, poseben, hehe, ta je pa res … Mu manjka
veliko v glavi; nek velik šrauf mu je notri v napoto. Hehe, biti nekaj,
misliti, da si nekdo pomemben, to je pa res … hehe.''
Vidite, takšne Gospod Ljubi in obhaja, četudi ne gredo v
Hišo k uradni gostji. Kajti le takšni so sposobni nositi svoj križ kot 'se zagre' in potrpeti tudi za druge. In pogumni so, čeprav sprva niso videti taki.
To je Kristusov Evangelij. Hvala in slava Tebi Vstali!
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Jona hvala, s tem zapisom pa Gospod prinaša dejstva na pladnju, vsem nam se zgodi trenutek prehoda, vse kar delamo, mencljamo, ustvarjamo do te točke, pa je priprava na eno končno tekmo. Kakor bomo trenirali, tako se bomo borili, kot živimo, tako umremo.
OdgovoriIzbrišiTo o odnosih pa si čisto prav povedal, dokler duše ne vedo, čemu živijo, se lahko le učimo in sprejemamo, ženske pa vse prerade jezik vrte in ostanejo na stopnji nezrelih, včasih ponorelih živalskih mladičev. Tako redko je, ko nekdo resnično prisluhne s srcem, če je pa to ženska, pa je to že dan izjeme. Ljudje se po večini le delajo, da poslušajo, a slišati več ne zmorejo in to je njih tragika. Žal to opažam vsak dan.
Kaj vse s seboj nosijo ljudje, izkušnje in semena za Gospoda. On motri njihova srca in njihova dejanja. Možakar v šepetu se je srečal z njo iz oči v oči, in ga je spremenila. Izjemna slika pod naslovom, smrti ni, ona je vestna delavka Gospoda, da pokosi odvečno, kar veže človeka. Če ni zmogel prej odvreči, ona pomaga odstraniti, s koso. Hitra brusilka, tu, da ljudem pripomore k zorenju. Zato pa je zraven Križ, ki je Gospod. V odnosu do Njega vse zgori, ostaneš le duša ti.
Sveta Favstina je posebna, veselila se je odhoda k Rešeniku kot otrok, na mestih je omenila, da je vmes še neka koprena, a nič, popolnoma nič jo ni vezalo na to zemljo. Sem je prišla, da je opravila Svojo Nalogo do Jezusa, potem pa vrnitev Domov. Srca vzdihljaj Najsvetejše (D 841): » … O vzemi me k Sebi, Gospod, če je taka Tvoja volja. Ti veš, da umiram in umiram od hrepenenja po Tebi, a umreti ne morem. Kje si, smrt? Vabiš me v globine Svojega Božanstva in se zakrivaš v temino. Vse moje bistvo je potopljeno v Tebi, toda jaz hrepenim po tem, da bi Te gledala iz obličja v obličje. Kdaj se mi bo to zgodilo?«
Hvaljen Jezus in Njegovi, Veliki četrtek je, Gospod je tu in tisti, ki so od našega srca. V priklonu pred Vami, lidija.
Lepo si napisala, pri sestrinih besedah pa sem bil solzan.
OdgovoriIzbrišiZamisli si gore: špice gredo gor in dol. To mi vidimo. Vidiš, to je naše zunanje, vidno življenje. A gore so tudi pod zemljo. Tudi tam so gor-in-dol, a se tega ne vidi. To pa so naše pomanjkljivosti: strah pred smrtjo, strasti, laži, grehi in šibkosti.
Ne najdem nikogar, ki bi delal na teh spodnjih 'špicah', na sebi notranjem. Vsakdo se zadovolji z nekaj površnimi zmagami navzven, vsakdo kaže le svoje male prednosti, lepote in zmagice; potem pa pozabi, da je spodaj še vsepolno dela za narediti, ker je v sebi še vedno žival ali celo demon.
A to še ni vse: pod spodnjimi vrhovi gora, daleč pod zemljo, še nižje od 'korenin' gora, je treba delati ASKETSKO VADBO, VSAK DAN. To pomeni npr. skrivaj izginiti v sobo, recimo 10 do 50x na dan, in tam na skrivaj narediti vsakič po 10 sklec. Ali pa počepov. Ali pa molitev. Ali pa priklonov. Ali pa udarcev v makiwaro ali boksarsko vrečo. Ali pa vsakič narediti karate kato, dihalne vaje, tibetance ali prebrati psalm ...
VSE TO JE TREBA DELATI DALEČ STRAN OD VEDENJA IN OČI DRUGIH LJUDI.
Kdor dela tako, kopiči notranjo moč. Ena od lastnosti notranje moči je, da se da KOPIČITI, zgoščevati. Začne dobivati MASO. To je bistvo vsakega asketizma. To je izvor karizme tam zunaj.
Se pa ta moč razpršuje: ko gobezdamo o tej svoji vadbi, ko jo zanemarimo za en dan, ko se fotkamo in fejsamo in tvitamo, kako zelo klinčevo smo pridni in lepi; takrat pa notranja moč PLAHNI, ker ko je gobec odprt, je kot da bi sodu pipo odprl - kmalu je prazen.
Samo tako SKRITO življenje, ko se soočaš sam s svojo lenobo in izgovori in strahom pred smrtjo, samo takšno življenje rojeva močne duše. Ker ko si vse navzven, ti napuh samo RASTE, ko pa opravljaš takšno vadbo, vsak dan spoznavaš, kako zelo sta telo in duh lena, OČI PA SO TI NEČISTE, zato postajaš PONIŽEN. Kajti telo in živalski del tvojega duha te mnogokrat porazita kot črva.
Posledica take vadbe: kljub naraščanju notranje moči, ki nase kliče še Božjo Moč, si skromen in ponižen v duhu, kajti zavedaš se svojih nemoči in nenehnih poskusov greha. Šele ko na tak način
SPOZNAŠ SAMEGA SEBE,
vidiš svoje meje, in začneš klicati Gospoda na pomoč. In ko se On odzove, Ga začneš slaviti, ker te je rešil iz večnega pečenja na lastnem žaru, in ti je dodal, kar sam nisi zmogel. In, če Ga imaš zares rad, ti je dodal še mnogo, mnogo več, in kot si bil prej poražen pred močjo svoje živalske narave, si zdaj poražen pred Milostjo in Dobroto Gospoda, ki je Jezus Kristus.
Lidija, ti je kaj od tega vsega jasno?? Ali pa si le običajna 'baba', ki samo zunanje stvari vidi in kaže, ne loti pa se tistega, kar je pod zemljo, in je kot neandertalec?
Dandanes lahko obredeš vso Evropo, kaj šele Slovenijo, pa ne boš srečal človeka, ki bi razumel vse to in bi se vrnil k korenini Življenja: SKRITI NEPREKINJENI asketski vadbi, katere cilj je okrepiti se za boj proti samemu sebi, hudiču in teti smrti, ki maha s koso, grozi in straši, za Gospodove služabnike pa je smešna, čeprav nje kosa prinaša kar nekaj solza v oči. Daj, poberi se mi izpred oči teta smrt, pojdi hodnik zribat in dvorišče pomesti, pridna bodi, saj te spoštujem, a ne boš me več plašila, ti šema, saj je Gospod Živ, kljub tvojemu teatru na Golgoti. Glej, premagal je hudiča v puščavi, a je premagal tudi tebe, strašilo zemeljsko, zato le pomagaj pri Delu in ne delaj več zgage!
To je TO.
Ps: Zgoraj si citirala sveto Favstino, pa nisi izbrala najboljšega dela, ker bodo bralci mislili, da tudi ona, kot oni, ni Srečala Gospoda, in zdaj hrepeni po Njem, kot da Ga nima ob sebi. Zato mi delaš preglavice, da moram to skomentirati:
OdgovoriIzbrišiOd velike duhovne Ljubezni sta dva dela: eno je Ljubezen z Gospodom, ki Ga čutiš v srcu (lokalizirana Nadduša) ali že vidiš nad seboj; druga Ljubezen pa je tista, ki je še večja od te:
LJUBEZEN V NAVIDEZNI RAZDVOJENOSTI.
O tem smo že pisali v prvem blogu, če se ne motim. Saj sama veš, da se je sestra Favstinka nenehno pogovarjala in družila z Gospodom, da ji je dajal natančna navodila, vse piše v Dnevniku. Od kod torej ta razdvojenost? Prihajajo dnevi, ko je ta stik slabše občuten, ali je sploh neobčuten (Eli eli, lama sabaktani!). To je takrat, ko so tegobe telesa, okolice in s tem lastnega duha premočne. Takrat duša ne čuti Gospodove vročine v srcu, morda Ga ne sliši in ne vidi. VENDAR NA PODLAGI IZKUŠENJ IN VERE TRDNO VE, DA JE GOSPOD VSESKOZI Z NJO.
Včasih pa kdo predolgo živi v taki navidezni 'razdvojenosti', kot sveti Ignacij Antiohijski, Janezov učenec, zato od same Ljubezni do Gospoda želi umreti, kajti ve, da ga omejujejo le zemeljske ovire.
Pri sveti sestri Favstini je bilo tako, a to še ni vse: ona je želela (ta želja pa je prihajala od Gospoda Jezusa), da je POPOLNOMA združena z Njim, kar pa v telesu, pa še hudo bolnem, ni mogoče. Želela je, da nikoli, niti za sekundo, ne pride vmes ovira, ko Ga ne bi čutila ob sebi. En primer od indijskih svetih bhakt:
Pastirice, Gospodove služabnice in prijateljice, so 'sovražile' pol-boga Brahmo, ki je po Gospodovem naročilu ustvaril bitja. Jezne so bile nanj, ker jim je naredil takšne oči, ki imajo veke. Besne so bile, ker so jim veke utripale,
KER TAKRAT NISO MOGLE VIDETI NJIHOVEGA LJUBLJENEGA GOSPODA IN EDINEGA LJUBEGA.
Morilo ji je, da med utripom vek ne vidijo Gospoda. Nimate solznih oči? Kajti On se je poročil z njimi vsemi, ker to so bile čiste duše mladenke, in Ženin sprejema take povsem čiste duše za svoje Neveste. Ena od njih, nebeška duša, je bila sveta Favstina Kowalska. A je imela težko nalogo, kot Jezus: oba sta bila na ta svet poslana s posebno nalogo, in oba sta trpela, dala Ljubezen in Nauk, in umrla pri 33h letih.
Tudi mati Marija in Janez in ostali, ki so Ljubili Jezusa, so čutili to RAZDVOJENOST, v kateri solzah je Ljubezen še večja. To sem opisal tudi v primeru 41 zgorelih otrok v Rusiji: še bolj so ljubljeni, čeprav so 'stran' od staršev.
Vidiš Lidija, pazi na nečiste oči, raje se spoprimi z grehom in smrtjo, postani čista Jezusova Bog-ta, in komentiraj tako, da pojasniš, in da ne boš delala zmede.
Vse verske prakse morajo služiti trem NAJVIŠJIM ZAPOVEDIM NEBES:
1. NENEHNO MISLI NA GOSPODA.
2. NIKOLI NE POZABI NANJ,
3. POPOLNOMA ZAUPAJ V PRIKLON PRED NJEGOVIMI NOGAMI.
Kdor dela tako, je kot svete pastirice, kot sveta Favstina in sveta Marija. Zato nima problemov s skušnjavami tega sveta oz. jih zlahka nevtralizira.
To je VSE. Pa hvala za pomoč.
Jona, hvala ti za pomoč in jasno izraženo Božjo voljo. Brez te pomoči in vodstva duše ne moremo napredovati ali pa obtičimo v blatu in začnemo živeti v utvari in hudi duhovi nas začnejo oblegati. Katastrofa, ki se nam zgodi, po lastni krivdi in nespameti. Zapis je šel v srce. Vredno je zapise in opomin Besede večkrat premleti in se v sebi sesuvati z vadbo in umikom, da teče znoj. To je Ljubezen Boga Očeta. Buhati se s svojimi šibkostmi, grehi in zablodami.
OdgovoriIzbrišiZapomnila sem si in se naučila tri najvišje zapovedi nebes. Hvala ti za usmeritev in sprejmem, komentiranje za pojasnitev. Resnična pomoč je v tem, da se usposobiš po pravih kriterijih, jih vestno slediš, ne pa po lastnih domislicah, ki delajo le zmedo.
Hvaležna sem, da se lahko brusim in učim, drugače smo duše prepuščene vsem možnim vetrovom in uk se raztegne na desetletja, stoletja in več življenj. Ljubi Gospod, obvaruj nas naših zablod, prosim Te.
Hvaljen Jezus in Njegovi, poglobitev v Jezusa trpljenje, srca še zakrknjena nam zgane, Ljubezen do Rešenika Edinega v njih vname. V priklonu pred Vami, lidija.
Me veseli, hvala tebi. Lahko si greš prebrat naslednji zapis, čeprav je Veliki petek, a kar je nujno, je nujno. Lepe praznike v druženju z Gospodom želim tebi in vsem bralcem, pa čimmanj požrtij, ker te ne pozdravijo duše, samo Ljubezen z Njim in Njegovimi.
OdgovoriIzbriši